Marvil Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 MA/1678 GOLF 3a serie 2.0 GTI - 2.0 GTI 16v - VR6 - 1.6 Filtro Piatto - 1.9 TD/1.9 TDI Skal vel passe (med forbehold om hva Filtro Piatto betyr). Men ser ikke helt poenget med slikt i en 1,6 liter. Ville heller spart de 700 kronene og lagt de inn i et senkesett. Bilen blir stiv nok av det. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 jo det er også en mulighet :) no spess senkesett du kunne anbefale? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Marvil har vel justerbart Vmaxx, og om det er fint å kjøre med vet ikke jeg. Men jeg har justerbart H&R senkesett, og det er det beste jeg har kjørt med. Stivt og passe komfortablelt samtidig. Stivt er bare behagelig;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 leste at prisen heller ikke var så galt på dette :) Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 VMAXX er knall hittil, og ser ut som det du har bilde av over.. Betalte vel 4500 hos EyeCandy, men får det billigere ved gruppekjøp (jeg trengte litt fort, så kjøpte til butikkpris).. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 kan også anbefale v-maxx settet.. lavt og stivt.. :tannløs Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 er det no bra måte å få vekk denne knirkelyden i vinduene? er når man ruller opp å ned skriker de :P Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 er det no bra måte å få vekk denne knirkelyden i vinduene? er når man ruller opp å ned skriker de :P jaff, har samme greia. Fan meg kjett ;p sikkert noe smøring som hjelper? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Er vel noe ruller inne i døra som må smøres kanskje :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 er helt forferdelig, griner skikkelig de vinduene! nesten som jeg får vondt i hue, men hvis noen har ide for hva det kan være så kom gjerne med råd! jeg vil ha vekk lyden! :D Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Har samma problem, dog bare på passasjersiden framme enda.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Har samma problem, dog bare på passasjersiden framme enda.. Hmm.. Jeg har uten knirking jeg!:D::D: Men kanskje ruta ikke sitter beint i festet sitt? Særlig hvis du har tatt ut ruta før eller løsna feste, så er det vanskelig og få vinduet til og gå i rett vinkel hvis du skjønner.. Og da skraper den jo borti kantene. Men hvis det ikke er dette, så ville jeg prøvd og smørt hele mekanismen inni døra.. Av med dørtrekk og smør opp alt.:thumb Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 er det riper i glassene?? jeg måtte skifte ei rute bak på min pga det lå små sand og drit nedenfor den "stoff gummi" leppa i toppen der.. ellers er det grei jobb å ta opp døra og smøre opp diverse glideverk med grease ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 nei ingen riper, er sikkert noe som må smøres! får ta det en dag jeg har tid! pokker ikke tid til noe nesten nå, blir mye jobbing forita Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 hehe. du får se hvordan jeg har hatt det de siste 4 årene ;) Enten grease eller f.eks teflon spray. bruker det på dørene og låsene mine. funker gull det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg