zuhr Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 hehe! kan bli fett det! VET cola har, for dem "gir" ut til bodene på gimlemessa bla. Si ifra om responsen a :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Tipper det der er på størrelse med det jeg har (bare jeg har et nøytralt grått et), og det er ganske upraktisk størrelse på det.. Men ganske morro å ha i bilen.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Ser etter universal mobiltelefonholder til bilen... billig å grei en :) hvor får jeg tak i det? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 biltema! har en knall med gummi lepper.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 å jaja, :P var akkurat der men faen når jeg tenker meg om hvor skal jeg ha mobilholderen :P så kjøpte nye gummimatter :D istede. de som er rød i kantene :) Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 å jaja, :P var akkurat der men faen når jeg tenker meg om hvor skal jeg ha mobilholderen :P så kjøpte nye gummimatter :D istede. de som er rød i kantene :) Hvordan ser de ut? Skulle hatt noen nye matter jeg også tror jeg hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hvordan ser de ut?Skulle hatt noen nye matter jeg også tror jeg hellothere http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1445&iItemId=76428 disse :D var ganske fine synes jeg :D Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 tenker jeg skifter ut til alu matter jeg. skal bare ha forran, for baksetet er borte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Oi, billige også :D Er det sånn at vannet samler seg på de eller? :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 tenker jeg skifter ut til alu matter jeg. skal bare ha forran, for baksetet er borte ;) da slepper du mas fra kai mer og kjerringa :P bilen min skal inn på service snart :) også tror jeg skal fikse en motorvask på den Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Oi, billige også :DEr det sånn at vannet samler seg på de eller? :bok har ikke lyst å ut å teste men :P håper det samler seg i der ja. kjenner fler som har dem sier det duger for prisen hvertfall :) Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 knall det ja!! Motorvask er fint ;) bare sørg for at ingen kabler ligger "åpne" liksom. tendens til å fuske litt i forskjellige ting da.. Eller ihvertfall kople fra batteriet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Hadde samma gummimatter som deg før jeg nylig ble stoffavhengig (bare for sesongen). De er billige. De er fine. Og de er utrolig dårlig kvalitet :D Bare sier det sånn at folk vet det: mine er kanskje et halv år gamle, og er NESTEN slitt hull i der som man har føttene. Bruker du de som helårsmatter må du nok belage deg på å bytte en gang i året om du ikke vil treffe på rustspøkelset etter vinteren. Men for all del, for 100 spenn eller hva de koster så er det absolutt ikke noe problem. Verdt hver krone:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Biltema knock :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Er jo ikke no gærent med Biltema da. Om kvaliteten er halvparten så god, så er jo uansett prisen en tredjedel - så du vinner likavel:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg