ZtilongZ Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Vurdere å skaffe meg en Audi 100 som neste bil. Er det noen her som har noen bilder de vil poste om fete og cleane Audi 100? Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Med Riegerstyling (de to første). Er ikke sikker på om det er dette du var ute etter, men men... Søk etter Audi 100 på http://www.autodb.no, der finner du mye bilder. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Heisann! Takker! Jeg er egentlig ute etter alt mulig, ønsker bare masse inspirasjon til jeg anskaffer meg en Audi 100... den nederste grønne var hvertfall GRYM! Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Var fet den grønne der ja. Skulle bare vært litt lavere, spesielt bak :D Må da være fler som har bilder av gromme 100'ere? :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 ...jeg så hvertfall en Audi 100 på KiWi i stad som var det heeelt motsatte av GRYM... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hei! Ser du vil blir overbevist til å kjøpe Audi 100! HAr akkurat kjøpt en slik en selv, og jeg er strålende fornøyd. Absolutt og annbelfalle. Deiligste bilden jeg noen gang har kjørt. Men jeg ville nok kjøpt en med en del utstyr på. Selv kjøpte jeg en Audi Med alt s4 utstyret, det eneste som ikke er s4 er motoren:( litt synd. Men kjøp av en audi 100 er et trygt kjøp!! Lykke til! Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightz86 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hei!Ser du vil blir overbevist til å kjøpe Audi 100! HAr akkurat kjøpt en slik en selv, og jeg er strålende fornøyd. Absolutt og annbelfalle. Deiligste bilden jeg noen gang har kjørt. Men jeg ville nok kjøpt en med en del utstyr på. Selv kjøpte jeg en Audi Med alt s4 utstyret, det eneste som ikke er s4 er motoren:( litt synd. Men kjøp av en audi 100 er et trygt kjøp!! Lykke til! Ser du er fornøyd GJONEm'm , det har du grunn til!! støken bil du har!!:win Siter 89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt) 97 Toyota Celica T-20 (Solgt) 88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt) 96 Toyota Carina E T19 (Solgt) 98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg