Gå til innhold

Nordmøre Gatebilklubb Vårtreff @ Lånke 29.April! (Midt-Norges største gatebiltreff?)

Ranger emnet


Protrek

Anbefalte innlegg

hehe , så bilen din thjoms , jeg satt på en grå astra stv som var på banen å prøvde seg .....

 

jeg så og en del flere biler som jeg hadde sett før på forumet , men er sikkert for sjenert .........

 

neste gang det er et sånt treff må vi legge ut bilder av oss selv ????

 

knaill dag herre ja , litti solbrent da men , arti læll :D :D

2001 mondeo Tddi stv

87/91 sierra cosworth 4x4

x 92 fiesta xr2i 1,8 16v

x 88 sierra sedan

x 90 sierra combi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 554
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er jo ikke all verden å få fiksa no kjøleproblem da..

 

kan jo ikke være no særlig å koke overalt.. =P

 

Nei, kjørte ned til en bensinstasjon etter treffet var over for å fylle på litt mer. Er vel bare at der og da så er det ganske kjedlig at det koker over... :) Skal fikse slurekoplingen på vifta så blir det i orden. :)

 

Blir en del søl jah...

 

Den var knalltøff den Smart'n din da! :D hehe. Så ut til at den satt godt på banen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk til alle som møtte opp for å få dette til den minneverdige dagen det ble. Var ca 2200 i tallet når man tar med funksjonærer og de som snek seg inn........

TUSEN TAKK FOR ALL SKRYT VI HAR FÅTT HER PÅ FORUMET!!!!!

 

Arti å se at dere likte speakeren vår :) Ros skal overbringes om han ikke får lest det selv.

 

Var arti å treffe på noen "nickene" i real life :) Ble mange rare situasjoner, drev å snakka med ett par en stund, også spurte jeg om BF nick, å da viste jeg plutselig mye mere om hvem de var :)

 

Var også veldi arti å se at det var noen jenter som var ute å kjørte, Meget bra innsats fra dere alle. Men vi håper på at på neste treff at det blir enda flere. Var vel noen flere som ville kjøre nå også, men desværre så var det fullt... Men de tok det heldivis bra. Dere får muliheten igjen 9. September :) da blir det nytt Lånketreff med Nordmøre Gatebilklubb som arrangør.

 

Fra vår side så har vi ikke så veldig mye å sette fingeren på. Folk oppførte seg stort sett greit og det var ikke så veldi mye tummulter så vi har hørt om.

Desværre så ble det sånn nåkk engang at biler ikke fikk kjøre, noe som er MEGET dumt, men det vil vi forsøke å forbedre oss på neste gang. Eventuelt ta to Puljer med Teknisk. Ett som slutter når det blir fullt, og ett som starter igjen i 15 tiden når folk begynner å dra. På det viset vil i allefall flere få muliheten til å prøve seg. Men vi får se hva vi finner på.

 

Eneste negative er de som det står om her i ett par poster tidligere de som ikke klarte å holde seg borte fra flaska. Men det er MEGET vanskelig å få bukt med, desværre. Det var flere personer som vart snakka til av politi, og det ble beslaglagt mye drikke. Var også endel som ble bortkjørt fra området. Skal vi klare å få ett helt rusfritt treff så tror jeg vi sliter, men vi prøver så godt vi kan. Ett tiltak som vil bli vurdert er å ha politihjelp ved billetørene under innkjøring.

Annen ting er de som IKKE klarer å holde seg borte fra å gå på steder de IKKE har lov å gå på. tenker da på de som kom gjennom skogen, og skulle ned på banen. Sto å kjefta på våre vakter. Var nødt til å tilkalle Politiet da også. Sånnere ting er så forbanna unødvendig.

 

For de som lurer på bilder å film, så vil det komme ut masse bilder på Hjemmesiden vår om ett par dager. (kansje allerede begynt å komme)

Vi har også fått FLY foto av området som kommer til å legges ut. DET ER MYE BIL!!! Ny Lånkerekord sa de som styrer der.

Film kommer en Liten teaser fra JOSSI om ikke så alt for lenge. Å Pudding kommer også med en liten teaser kansje, men Pudding var der å filmet for JOSSI i år, så den offesielle Klubb filmen blir det Jossi som står for. (Kommer på 2006 DVD i høst etter Sessongen er over)

 

Å Takker igjen for Oppmøtet!!! Vi sees igjen!!!

 

5. August: Gatebilfestival i Surnadal, MaxPower, EMMA, dBdrag, Bassrace, Blårøyk og Babes.

9. September: Høsttreff på Lånke. Åpent for Alle.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi tar den kritikken, og vi prøver så godt vi kan, men det er ikke lett. Når vaktene våre eller politi går forbi så oppfører de seg stort sett som folk. Det er lettere å se for dere som ikke går med vester tror jeg. Men som jeg har sagt tidligere her, vi prøver og skal love strengere kontroll ved innkjøringa.

 

Når det gjelder bilder og film så la jeg ut en post på media forumet. dere kan gjærne spørr meg om MSN adresse, så kan dere sende meg bildene så skal legge ut etterhvert på http://www.nordmoregatebilklubb.com om dere har lyst til det. Vi har NYTT å forbedret bildegalleri nå. Blir større bilder enn før. (mere serverplass.)

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet jeg det Thjoms! Skal hilse en gang jeg ser deg. Volvotreffet

13.mai?

 

Legg ut bilde eller sleng opp et A4 ark i ruta med nick ellerno :P

 

får se om jeg har penger da.. håper å komme meg dit å ja..

a4 ark i ruta,æ har da THJOMS skiltet mitt:P

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår