tassen82 Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Lyktene er orginalt beregnet på høyerekjøring og må bygges om for norske forhold. Dette ble en liten utfordring men med litt fantasi kom de på plass og ble godkjent. Om du trenger hjelp med å bygge om dine R33 lykter kan du ta kontakt:) hvordan fikk du av glassene? dem er limt ikke sant. skal regge r32gts selv, hvor får jeg tak i tuv pappirer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Sorry OT. men du kommer vel ikke tilfeldigvis fra bergensområdet vel? synes jeg så en veeeeldig lik bil bare at det da var en dame med blondt hår som kjørte (tror jeg);) Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335 Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 hvordan fikk du av glassene? dem er limt ikke sant.skal regge r32gts selv, hvor får jeg tak i tuv pappirer? Glassa er limt og det er litt jobb ja. R 32 papirer får du kjøpt av Jon Christian på 91799780. Han fikser ombygning og godkjenning for deg. Liten oppdatering i tråden: Bilen lakkeres og skal være klar til DHB pinsehelgen. Kommer med bilder:) Siter Kim Olsen KNA Telemark _______________________________ http://www.psycho-tuning.no http://www.kna-gatebil.no http://www.japsebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 åssen er forsikringen på noe slikt?send meg gjerne en PM:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 hvordan fikk du godkjent senkesettet ? har tenkt å skaffe meg tein flex med elektronisk styring selv en gang og vært greit å slippe å drive å bytte hver gang man skal på visning :) ikke ofte men irriterende nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 fin bil du har, men hvordan lakk skal du ha? Du må kjøre hvit bil, med svarte dekaler overfor hjulbuene, svart panser og resten av bilen helt strøken. Jeg peker mot den skyline som var i redline bladet nylig, har stor poster av den. jævla fin skyline Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 ja det med godkjenning av tein lurer jeg og på.. fin bil foresten.. :) er det sjedd no nytt? Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Sorry OT. men du kommer vel ikke tilfeldigvis fra bergensområdet vel?synes jeg så en veeeeldig lik bil bare at det da var en dame med blondt hår som kjørte (tror jeg);) Mvh. Du har ikke tenkt på at den er høyrestyrt? Det finnes en i Bergen som er ganske lik men dette er ikke den! (Mener jeg...) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg