-cardudde- Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Noen? Prøver å pønske ut noe, lure mamma at snuten har ringt og at hun må bures inne for å kjørt for furt. Eller er det for slemt? :hello: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Nja. Min mor vekket meg idag med den klassiske dårlige morsomheten at "Daniel, politiet står på døren for å snakke med deg, hva er det nå du har gjort?". Skjønte det faktisk med èn gang, så jeg prøvde å spille med, endte opp med at HUN ble den aprilsnarrede fordi jeg begynte å stresse og mumle for meg selv at "faen, hvordan fant de ut at det var meg!" osv :D Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Ble selvsagt oppringt av ei vennine 2 minutter over 12 i natt og lurt trill rundt.. Menmen. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Nja. Min mor vekket meg idag med den klassiske dårlige morsomheten at "Daniel, politiet står på døren for å snakke med deg, hva er det nå du har gjort?". Skjønte det faktisk med èn gang, så jeg prøvde å spille med, endte opp med at HUN ble den aprilsnarrede fordi jeg begynte å stresse og mumle for meg selv at "faen, hvordan fant de ut at det var meg!" osv :D Det er JÆVELIG morro å lure en luring... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Det er lov å bli lurt! m'm Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Nja. Min mor vekket meg idag med den klassiske dårlige morsomheten at "Daniel, politiet står på døren for å snakke med deg, hva er det nå du har gjort?". Skjønte det faktisk med èn gang, så jeg prøvde å spille med, endte opp med at HUN ble den aprilsnarrede fordi jeg begynte å stresse og mumle for meg selv at "faen, hvordan fant de ut at det var meg!" osv :D Hæhæ! dritbra!!:) Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Oi, 1. april allerede. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 haha, bra jeg så denne tråden, da er jeg kanskje litt mer ops på hva folk sier :D hehe.. må jo lure noen, hmmm, men hva kan jeg si. Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Flere som er blitt lurt ser jeg;) Kompis ringte meg å sa at han hadde kjørt seg i grøfta! Jeg og en annen kompis gikk 5 på, og kjørte for å dra han opp! Kom frem, og...ingen der! Faen, er 1april i dag ja, stemmer det;) Kjørte bortom til huset hans, festa tauet i slepekroken, å slepte bilen vekk! Får seg nok en overaskelse når han ikke finner bilen sin:pimp Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 hehehehe genialt... si att purken kom og fjerna den... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Hahaha, mamma kjørte faktisk til stasjonen i Asker. Og det beste var at betjenten sa:"Tror nok sønnen din har lurt deg godt nå." Hun var ikke særlig blid når hu kom i døra nei! Haha! Ler ennå. :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Dette kommer sikkert ikke som noen bombe, men jeg hater 1. April. Hele konseptet med å lyve sine medmennesker rett opp i trynet gjør meg så kvalm at jeg kan spy. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Dette kommer sikkert ikke som noen bombe, men jeg hater 1. April. Hele konseptet med å lyve sine medmennesker rett opp i trynet gjør meg så kvalm at jeg kan spy. Korfor det? Det er forskjell på å lyge på ein fiedentleg måte, og ein vennleg måte. I det tillfellet er dette ein vennleg spøk som eit forsøk på å få ein god latter. Ikkje noko å spy av. Den måten du beskriver er berre barnslig, ja. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Du er alltid like negativ du, Simonsen... I Bergen idag hadde vi en åpenlys aprilspøk :D Ellers er det en liste over avisenes aprilspøker HER Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Morsom den fra Bergen, men kunne vært gjort bedre. F.eks navn, tittel og steder: -"sier Stewart Lindstrom ved det anerkjente Iceberg Research Center i New York." -"sier glaciolog Snefrid Jostedal" -"Nå planlegger han å løfte isfjellet opp av Vågen og frakte giganten til det nesten tomme reservoaret på Gullfjellet." Ja det skulle jeg likt å sett.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg