Volvo242Turbo! Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Dere som har litt peiling, hvor mye trur dere denne er ca verdt? Og passer den i 740? La den her siden det er så lite mennesker på 700 forumet.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1044123 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Har jo sitti i en 960 så da er det jo innkorta 960 bunnpanne og spesiallagde motorfester, så passer gjør den. Hvis ikke du må ha andre motorfester til 740? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Den har det vært noe i min 244:p Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 wow,det må være litt av en spesiell motor..den er både t5r og 850 r motor.+ at den har smidde staker og smidde råder..samtidig:???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Hehe...den passer, for bilen den sitter i er en ombygd 740..skulle gjerne hatt både smidde råder og staker i min bil også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242Turbo! Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Maxis: Så det er noe tull mener du? Ingen som vet hva eier skal ha for den da? Eller hva den motoren er verdt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jeg kjenner litt til bilen, det er absolutt ikke noe tull, men vet ikke hvor "utdannet" eieren er innen motortrim osv...motoren er seriøst bygd, og er god for enda mer effekt om man masserer toppen enda mer, såvidt jeg husker var det det vs motor sa var strupingen for mere effekt nå, men potensialet var absolutt til stede.Hmm hva det er verdt er jo vanskelig å si, byggekostnader på en sånn motor er jo ikke småsummer akkurat, det er jo datasprut og seriøst stor turbo og "skuddsikker" innmat, så å vurdere en pris er vel gjerne ikke så lett men tviler på det blir så billig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242Turbo! Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 klart det koster, hadde bare vært kjekt og visst hvor mye:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Hele den bilen står i Hønefoss den nå. Stakkars bilen var fullstendig nedkjørt! Masse av de specsene er bare tull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242Turbo! Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 hehe jaja da får vi nesten finne noe annet:P Takk for hjelpen alle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 hvilke av specsene er tull da..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 wow,det må være litt av en spesiell motor..den er både t5r og 850 r motor.+ at den har smidde staker og smidde råder..samtidig:???: hehe. La merke til det jeg å. Kjekt å ha dobbelt opp ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Helt ny R blokk Faen i helvete, hvor mange ganger må jeg si det, T-5R har AKKURAT lik blokk til vanlig T-5. Så det så. Forøvrig så så jo bilen herpa ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Faen i helvete, hvor mange ganger må jeg si det, T-5R har AKKURAT lik blokk til vanlig T-5. Så det så. Forøvrig så så jo bilen herpa ut. Ja, jeg var med å bygde opp den bilen. Så det var litt sørgelig å se den igjen nå:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg