selbekk Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Bil: 92 corrado g60 jet Problem: Tom for strøm, og baklåsen kan ikke låses opp med nøkkel. Hvordan kommer man seg inn? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Jekk opp bilen og se om du får koblet på lader under i fra eller få opp panseret og lad den .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 nå eg tenker meg om kan du bare koble deg på starteren under i fra men vær no litt forsiktig . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 så pluss på starter pluss, minus på blokken? er dette safe? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 jepp det skal gå helt fint tjukke kabler , men finn ett godt jordings punkt . men du har vel sånn lader at du ser at den lader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ellers kan du knuse grillen, åpne det der, og ellrs så er ikke corrado så veldig vanskelig å dirke opp hvis du har et dirke sett... Politifolk pleier og ha dette i bilene.. Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Har du låst inne nøkkelen og eller? Panseret kan opnes med laaaangt skrujern fra undersiden. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 nei, jeg har nøkkelen, men det er ikke mer strøm igjen på batteriet (bilen står stille for tiden, og hanskerommet har stått åpent), og sentrallåsen fungerer ikke lenger p.g.a. dette. Jeg kan vri om låsen, men det skjer ingenting. Baklukelåsen har ikke vært i bruk på flere år så vidt jeg vet, og jeg får ikke nøkkelen inn (irret fast eller noe, kanskje skadet, har vært sånn siden bilen ble kjøpt). Når jeg kobler et batteri, eller en lader til disse punktene, da får bilen strøm nok til å fungere ikke sant? pz Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 ja men gi den en halvtime . . men det går jo an og åpne side dørene med nøkkel uten sentral låsen ellers e noe feil montert/knekt inni der , har du prøvd på begge sider . prøv og spraye olje inni baklåsen eller helle varmt vann på vist det er minus grader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 det er 10 grader i dag, låsolje og crc fungerte ikke så langt. skal prøve mer crc senere. det fungerte ikke å åpne dørene nei, selv med nøkkel. Men jeg tror fortsatt ikke det er noe galt med håndtakene. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Mener min og kan opne sidedørene uten sentrallås.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 hmm... hørtes mistenkelig ut syns jeg. Du får opp låsen selv om sentrallåsen ikke fungerer. Den bare åpner ikke de andre dørene samtidig, men den låsen du låser opp skal gå Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 fungerer iallefall ikke. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg