LoW RiDeR Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Argh.. problemene skal aldri ta slutt... Kjørelysene virker ikke på høyre bak lenger... har sjekka alle sikringene, og de er hele og fine.. alle lys untatt kjørelys virker bak. prøvde å "stjele" strøm fra et annet sted og kjøre inn i kjørelys pærene, og da lyste de.. hva kan dette være? virker som om det er en sikring, men det er det jo ikke, hvis ikke det er gjemt noen sikringer andre steder enn foran girstanga da... Noen som kan hjelpe? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfr Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Har du sjekka om det er dårlig kotakt i koblinger, skjøter o.l. det kan være dette som er feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Jepp, du burde sjekke koblinger og ledninger, gjerne måle de hvis du har mulighet. Er ikke så veldig uvanlig med kabelbrudd på innersiden av isolasjonen, spesielt ikke på tynne, eldgamle kabler. Du kan også ha et gåent rele. Du kunne jo forhørt deg på Volvo A/S, og de er av den hjelpsomme typen dær. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 dette skjedde mens jeg sto å skrudde på baklysene. de kutta ut etter at jeg tok ut den ene "sokkelen" med lyspære i. Baklyset der er litt hjemme-mekk, og er ikke akkuratt 1.klasses, men jeg sjekka at det virka som sagt, så det må være et annet sted feilen ligger enn i selve baklampa. At det skulle bli brudd et sted på ledningene akkuratt når jeg tar ut den sokkelen er jo veldig merkelig?! Må være noe av dette "sjel" greiene til gamle volvoer.. Er ikke første gang jeg har vært med på rare ting med volvoer Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 de begynner nok å virke snart:) mine pleier det. bare godsnakk litt med den Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg