RSG60 Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Modda corradoen med en lekker ny babystol, og en liten pjokk som kom til verden fredag kveld.. Denne gir minst 50 hk mer. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg har kjørt med barnestoler i Corradoen i lengre tid, det er ingen grunn til å kjøpe stasjonsvogn selv om man får unger nei! Får tilogmed barnevogna inn i bagasjerommet! Må riktignok ta av hjula hver gang, men likevel Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Gratulerer med en "magisk" baby da:op Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Gratulerer :) Blir vel ikke mye tid til bilen på en stund nå nei ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Hehe, kan nok bli en travel tid fremover ja.. Er ikke noe problem med barnevog baki, har passa på å kjøpe en som er lita nok , så jeg slipper å ta av hjula. Tautonia mistral Sport er tingen! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 åh så fresh! gratulerer! Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 grattis da! :) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 håper på en slik rakker i baksetet en gang jeg også, altså..i baksetet på corradoen!!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 gratulere,fortsett det sånn kan de andre ungan i barnehagen være missunelig på riden hans hjem om noen år. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Gratulere, kjøpte faktisk min første corrado av en som hadde blitt pappa og ikke hadde plass. Er jo to barnestoler ogrinalt baki radoen:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 gratulerer... BTW. har kjørt med 2 barneseter og 1 stk. barnevogn i bagasjerommet, UTEN å ta hjula av. (på vogna seff) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Gratulerer så mye! Hehe, må si det er første gang jeg har sett barnestol i radoen men!;) PIMP... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Gratulerer så mye med det nye familjemedlemmen!!! pass på gris i sete nå da! ;=) Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Som du kan se av bildet har jeg skinnseter, så litt gris skal nok gå bra.. Det kan nok bli i trangeste laget med corradoen, men det er ikke verre en at jeg kjøper med en bil i tillegg. Vi får se hvordan det går. Den er jo dessuten ideel for å få unger til å sove :) Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Gratulerer så mye! Hehe, må si det er første gang jeg har sett barnestol i radoen men!;) PIMP... Joda, på treffet i hamar hadde jeg jo med kjerring og unge og barnevogn og full pakke. hehe Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg