Omegamannen Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hjernen min har begynnt og tenke litt :) Hvor spesielt hadde det ikke vært vis jeg hadde lakkert bilen mattsvart???en omega b matt svart??eneste i norge??hvordan lakkerer jeg bilen svart matt??Dyse?Boks?Male? Male på en slik bil vil jeg ikke. må bli bra vis jeg skal tørre det. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Finnes mange biler som er matt sort, og det er sinnsykt kult.. Du får lakkerer til å lakke matt sort til deg :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Jeg tror det blir jæ*** stilig! Denne er i hvertfall tøff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Hiace`n til Eyecandy var matt svart. Den var ikke så rå :) Men det kan bli rått om man gjør mye annet med bilen, slik at helhetsinntrykket passer til den mattsvarte fargen. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 ja kromma speil og felger slik audin der hadde synes jeg er fett :) kan man ikke lakkere bilen selv mattsvart?? er ikke dette ganske lett? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 http://images.google.no/images?q=peugeot+matt+svart&btnG=S%C3%B8k&svnum=10&hl=no&lr= denne, orka ikke finne stort bilde er drit fet. fått masse priser. matt svart :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Matt svar er Bad :)"! Dette er noe jeg virklig skal gjennomføre :)! hvordan er billig laksprøytene på biltema??? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Matt svar er Bad :)"! Dette er noe jeg virklig skal gjennomføre :)! hvordan er billig laksprøytene på biltema??? funker helt fint ! Men kansje det funker med ei dyrere sprøyte ? jaja det fungerte nå fint sist eg lakerte for en kammerat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 woohoo min 100'ede post :) men fin den her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 fikk dette i tips av en kar :) jeg kjøpte kompressor og lakksprøyte på euro pris. quick lakk, 1liters boks på fargehandelen. litt over 100 kr for 1 liter,fåes i alle farger. kjøpte våtslipe papir ,også på farge handelen og matta fort over hele bilen. vaska bilen med white sprit og maskerte, blandet ut lakken med 20 prosent white sprit og spraya hele greia. bruk kjappe spray fra side til side og ha litt god avstand,blir fort sig i lakken. øv på et gammelt panser el lignende som står oppreist. billig og helt greit resultat.husk og grunne hvist du skal ha lysere farge, kan kansje lønne seg og grunne uansett. og fikk tips av en annen at han hadde blandet 20% med outwoal ell noe slik for og få mer glans i den matt svarte lakken. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badjoo Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 fikk dette i tips av en kar :) jeg kjøpte kompressor og lakksprøyte på euro pris. quick lakk, 1liters boks på fargehandelen. litt over 100 kr for 1 liter,fåes i alle farger. kjøpte våtslipe papir ,også på farge handelen og matta fort over hele bilen. vaska bilen med white sprit og maskerte, blandet ut lakken med 20 prosent white sprit og spraya hele greia. bruk kjappe spray fra side til side og ha litt god avstand,blir fort sig i lakken. øv på et gammelt panser el lignende som står oppreist. billig og helt greit resultat.husk og grunne hvist du skal ha lysere farge, kan kansje lønne seg og grunne uansett. og fikk tips av en annen at han hadde blandet 20% med outwoal ell noe slik for og få mer glans i den matt svarte lakken. Hvor mye betalte du for kompressor'en å lakksprøyta på europris? Siter Porsche x Honda crx x Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 tror du skal være litt dreven for å få ett BRA resultat hvis du skal lakke den selv (nå vet ikke jeg hvor mye erfaring du har da, men utifra det du skrev i første posten regner jeg ikke med at den er så stor :) ). Er nok ikke barebare, kanskje lett for å få skjolder hvis man ikke har så peil selv? og ja..er sprøyte som er tingen! uten tvil. dessuten..hva tar ett lakkverksted for å gjøre jobben da? 4000kr ellerno hvis du gjør gr.arbeid selv. jeg har hørt på lakkering (metallic) og det kom på 3500 (ikke farge bytte) hvis jeg gjorde dr.arbe selv.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 så billigt?vilke lakkering verksteder veit dere om a!?har fått svart pris på 20 tusen for hel lakkering!jeg viste det var mye! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 der skifta jeg mening, nå skal ventoen min bli matt svart me blank svart lister og speil:D Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hehe skal alle kopiere meg nå :( hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg