Arvus Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Blir spennende å se Tony......... Siter Nei! nytt prosjekt! Denne gangen blir det bra!!! Dannet denne klubben på veien: LIUF - Norge( Liker Ikke Usæriøse Folk) Fri innmelding 2007\2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hvordan likte du vinklinen av mellomtonene, Arvus? Jeg synes det låter knallbra sånn det er nå! Og fått justert senterposisjonen enda bedre nå :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvus Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Veldig bra det, mister kanskje litt avstand frem! Senterposisjonen var jo ikke helt rett i helgen, så det er bra at du har fikset det. Fronsette låter jo utrolig bra med fin spredning! hehe Siter Nei! nytt prosjekt! Denne gangen blir det bra!!! Dannet denne klubben på veien: LIUF - Norge( Liker Ikke Usæriøse Folk) Fri innmelding 2007\2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hva mener du jeg kan gjøre for å få litt avstand frem? Greit å tweake slikt før jeg plaster ting fast ;) hehe. Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Høres bra ut det her, Tony! Men mer bilder!!? ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hysj nå da :P hehe... ikke stort mer å "rapportere" om. Legger ut bilder med en gang det skjer noe :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvus Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 da må mellomtonen lenger frem i "dasjen" , å det blir vell vanskelig. Vi får heller prøve å "kompe" litt.. hehe Siter Nei! nytt prosjekt! Denne gangen blir det bra!!! Dannet denne klubben på veien: LIUF - Norge( Liker Ikke Usæriøse Folk) Fri innmelding 2007\2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Frekk eller? :P hehe... Nej synes det låter bra jeg ass. Ingen tvil om det. Blir nok festet sånn til helgen. Æ glæd mæ! :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvus Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Frekk??? ja altid! Det låter Jævlig BRA! av frontsettet vell og merke!! hehe Siter Nei! nytt prosjekt! Denne gangen blir det bra!!! Dannet denne klubben på veien: LIUF - Norge( Liker Ikke Usæriøse Folk) Fri innmelding 2007\2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Joda... ting skjer! Fikk firkantrør nå i kveld... 6 meter med 30x30mm. Litt stort kanskje men det går. Solid blir det i alle fall ;) Så i morgen regner jeg med å få litt kryssfiner på plass slik at jeg kan begynne å kappe til plater i bagasjen. Sveising av ramme blir begynt på denna uka :) Kommer til å skru fast platene i firkantrøra. Enkelt og greit! Legger ut bilder så snart jeg får gjort litt. Bare planlegge denna rammekonstruksjonen først! Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hey Typhon! Låt bra dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hey Typhon! Låt bra dette! Heisann :) Ja bra du likte lyden! Du er ikke den eneste, hehe... Du får si ifra om du trenger litt bistand med anlegget. Jeg hjelper deg gjerne :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Dette blir FETT, Tony ;) Men faen, så mye bollesnakk det er i trådene deres! Ble så påvirket at jeg bakte boller selv i sted. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Dette blir FETT, Tony ;) Men faen, så mye bollesnakk det er i trådene deres! Ble så påvirket at jeg bakte boller selv i sted. :) Dette høres meget bra ut, Rune! Du er herved invitert til neste bollefest! Mvh Onkel Pål:peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Endelig fått kryssfiner i hus! Utrolig hva man finner i lommedalen :peace: I dag får jeg skjært ut litt plater til bagasjen. Blir deilig å se ting endelig ta form :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg