Gå til innhold

Norge rundt med Max Power 2006

Ranger emnet


espsko

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal vi prøve å få et litt mer organisert burnoutsystem på Hamar i år enn vi hadde i fjor? hehe.. et som kanskje onkel syns litt mer om?

 

Vi er i dialog med politi og kommune, men kan dessverre ikke love burning i det hele tatt foreløpig :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. var mest ment som en spøk da :P i fjor tok det jo rimelig mye av etter at jeg fikk sniken Daan (Daniel) til å spørre pekka om litt gummisviing..hehe

 

men onkel var jo snille.. dem lot oss jo drive på mange timer.. til tross for at vi bare var 150 meter unna huset dems :P

 

men det vet du jo.. og forresten.. du finner vel fram til kiosken denna gangen? hæhæ

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. var mest ment som en spøk da :P i fjor tok det jo rimelig mye av etter at jeg fikk sniken Daan (Daniel) til å spørre pekka om litt gummisviing..hehe

 

men onkel var jo snille.. dem lot oss jo drive på mange timer.. til tross for at vi bare var 150 meter unna huset dems :P

 

men det vet du jo.. og forresten.. du finner vel fram til kiosken denna gangen? hæhæ

 

Jepp, de var snille, men i år vil vi stå som arrangør og dermed stå til ansvar, ihvertfall til dels, så det er godt mulig vi må begrense herjinga.

 

Og jepp, finner nok kiosken, nå vet jeg jo hvor den er :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

 

På alle lokaltreffene vil det bli påmelding til MAX BABE 2006. Finalen vil gå av stabelen til høsten, dette kommer det mer info om etterhvert. Max Power-piken vil selvfølgelig bli behørig vist frem i bladet, samt delta på en rekke arrangementer fra høsten av og ut neste sesong.

 

Hvis noen har en glamourmodell i magen er det bare å møte opp, altså :rolleyes:

 

Vi kommer i tillegg til å kjøre en rekke småkonkurranser, som det blir nærmere informert om på hvert enkelt lokaltreff. Her vil det bli gode muligheter for ALLE til å vinne premier, ikke bare de som kjører de feteste bilene. (Brorparten av konkurransene vil faktisk ikke ha noe med bilen å gjøre som sådan.)

 

I tillegg vil det bli avholdt bilstereokonkurranser i regi av EMMA. Her vil det i hovedsak bli avholdt ESPL-konkurranser, med noen "vanlige" EMMA-konkurranser innimellom. Oppfordrer alle til å møte opp og få testa stereoen sin :D

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle nett til å si det!:tannløs det går vel an å høyre med noen i bergen gatebilklubb om arrangering om dette...

 

Det er bestemt at vi skal til Bergen. Grunnen til at det ikke er med på terminlista foreløpig er at datoen ikke er spikret.

 

Vi ønsker ikke å gå ut med en terminliste som forandrer seg i løpet av sesongen, derfor går vi kun ut med det som vi er helt sikre på blir noe av, og føyer heller til ettersom vi får mer på plass.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår