methano Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Kristiansand lørdag 13 mai blir på HAMRESANDEN, kl 14.00! :thanks Da stiller vi med nypolerte biler :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 det satser vi på ja! må bare få ut fingeren og snekret litt også først. hehe.. merce klubben skulle ikke komme for i 5 tiden.. men men. stiller sånn ca når det åpner.. Hvor på hamresanden skal vi få plass til alle bilene?? noen ideer du marius?:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Bare husk du har fremdeles nummeret mitt ;) Jeg ringer! :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hvor i trondheim kommer dere 18juni? Det er ikke bestemt enda, følg med på forumet og jungeltelegrafen :thumb Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 kansje jeg kan spandere på deg sambuca igjen... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 kansje jeg kan spandere på deg sambuca igjen... :PHaha, det var deg ja :thumb Tror jeg står over i år, ellers takk :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hehe, ja, tror jeg står over i år jeg og. Vil nyte bilene, å ikke være full.. ;) Men bra at dere kommer igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Da er terminlista i første post oppdatert. For dere som enda ikke har bestemt dere for å komme til Kristiansand på lørdag har jeg postet bilder av de smukke pikene vi har med oss i denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=117709. Det burde hjelpe dere til å bestemme dere :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 STREETSHOW, SKIEN (Lør/søn 3/4 juni) noen som har noe info ang dette treffet:) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 STREETSHOW, SKIEN (Lør/søn 3/4 juni) noen som har noe info ang dette treffet:)Dette blir ikke det vanlige opplegget vårt, men mer info ligger på http://www.streetshow.no. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Noe ny info om arrangementet i Trondheim da? Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Noe ny info om arrangementet i Trondheim da?Har ikke noe mer info om dette helt enda, dessverre. Håper å ha mer info i slutten av denne uka eller i begynnelsen av neste. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Skal bli morro og se hva dere får til i Trondheim i år ja!!:) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Skal bli morro og se hva dere får til i Trondheim i år ja!!:)Det var jo bra (om muligens noe uforsvarlig... :rolleyes: ) der i fjor. Vær forberedt på et noe roligere, men adskillig mer organisert, opplegg i år. Så får vi heller se hva folk finner på senere på kvelden på eget initiativ :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Helt klart at det kan være mange hakk roligere en siste sesong ja:driving Vi klarer oss med halvnakne damer, ikke fulle gutter med boksa på knærne!!:deng Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg