Propellue Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Hmmm! Ja, ikke veit jeg.. Har bare lurt litt på grunn av at den volvo logoen i midten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Ligna svært på det som stod i Duetten min. Noe gammelt Amazon ratt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Ikke no originalt ratt det der nei. Har hatt et par slike selv. Formuling trur jeg noen av dem heter, ble solgt på CdCardic før, muligens nå også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 har både palm beach ratt og roma! =) ene henger foreløpig på veggen i garasjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 lyst å selge noe av det til meg LaSSis? alt er bedre enn Turbo rattet!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 høm, får tenke på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 De på biltilsynet sa det var greit med mitt Momo-ratt uten papirer så lenge det hadde stått på bilen siden 1984.. Og det kunne jo ingen bevise..:hammer Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Fikk ikke helt svar på hva et 100 strøkent volvo r sport ratt er verd? Er litt arti å få greie på, .) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Jeg har sjekket litt rundt på det å godkjenne bilen med et annet ratt. Momo har ingen ratt som er godkjent til 240 i hvertfall. jeg har sjekket med volvo å biltilsynet, å skal det bli godkjent, så må det igjennom en del tester, krasj test å noen andre tester. Bilen er bare godkjent med det orginale rattet sa de til meg, de sa at det ikke var lønnsomt å ta alle de testene, det var dyrt mente de, bytt heller ratt om du blir tatt å må vise bilen å sett det inn igjen når du har hvert å vist bilen. Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 De original r-sport rattene er momo ratt, kan ikke skjønne annet enn at de er godkjente. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 De original r-sport rattene er momo ratt, kan ikke skjønne annet enn at de er godkjente. Ikke vet jeg, det var det jeg fikk som svar. Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Det fulgte med godkjennings-hefte på rattet mitt, palm beach fra volvo... Under ratt-kåpa står det stempla MOMO... ;) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Det fulgte med godkjennings-hefte på rattet mitt, palm beach fra volvo... Under ratt-kåpa står det stempla MOMO... ;) Haha drit bra skal prøve å godkjenne momo rally07 rattet mitt. Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Har det rattet her jeg.. er vel det som heter roma.. plukka det ut av classic'n før'n ble solgt.. men jeg klarte å skade kabel til hornet og fucke opp brytern, så får sjekke hva nytt nav koster hvis jeg ikke får fixa det.. Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 jeg har momo rally 07, dem kikka på det, og mente det var greit, men fikk ikke noe om det i vognkortet, var ikke noe og bry seg med mente dem.. står det 07-92 på baksiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg