kimoajajaj Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 virker som at photobucket har en litt ustabil periode nå, er bare å prøve å oppdatere om bildene ikke vises så kanskje kommer dem.. funker hvertfall akkurat nå.. her er noen flere bilder.. Fikk besøk av en kompis som har denne golfen, blir kjedelig å se på min når denne står ved siden av ... :rolleyes: Den er ganske så gjennomført.. huff:) Vellvell dett var dett Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 "JEG VIL VÆRE MED PÅ BILDE!!" :D :D Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Sikkert tatt opp før, men hvordan får du slike skilter? Laget selv, eller fått fra vegvesenet? Er dette lovlig? Isåfall, må man søke? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Syns din var minst like pen jeg da... Likte ikke de catkillerne han hadde.. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Photo-bucket rett i søppel-bøtta. Funker inte! :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 UFF!!! Den Golfen der var ikke noe særlig uten Brock B1 felga! Hva er det fyren driver med? Din er minst like pen! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 sagt det før og sier det igjen. rs front har ikke noe på en golf 2 å gjøre. alt for runde former på den fangern til at det skal bli pent på en golf 2 som har så firkanta former. rs4 funker. ikke rs2. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Synes din var penest jeg kimojajaj. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by SpeedWell Synes din var penest jeg kimojajaj. :) enig med sverre søta her. eneste du trenger gjøre nå er å fjerne dørlistene og få på et sett med 88 dører. dørlistene fjerner du fort med varmepistol. tok mine på 20 min. er bare limt. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Crystal Clear 90-fanger blinkers trengs også :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 ja, de er ett must nå kimo! digg bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by remster eneste du trenger gjøre nå er å fjerne dørlistene og få på et sett med 88 dører. dørlistene fjerner du fort med varmepistol. tok mine på 20 min. er bare limt. Er det ikke fare for at lakken er mye penere under disse listene enn ellers på bilen? Kjipt å få en mye mørkere stripe langs bilen :\ Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Kimo, din er definitivt finere!!! -L- Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by KaldBlod Er det ikke fare for at lakken er mye penere under disse listene enn ellers på bilen? Kjipt å få en mye mørkere stripe langs bilen :\ etter litt polering/rubbing så er det utroligt hva en klarer og skjule :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by KaldBlod Er det ikke fare for at lakken er mye penere under disse listene enn ellers på bilen? Kjipt å få en mye mørkere stripe langs bilen :\ wax on, wax off. lakken til kimo ser bra ut på bildene. så det å fjerne listene burde være det minste problem Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg