Jonte Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Kjørte ut til Ankenes ved Hybel'n din å så på bilen i går. Så ikke dumt ut :) Du hørte meg sikkert? ;) Narvik by trenger en pen Golf 2, få av dem, bare opphora råne Golfer her. Nå mangler du jo bare: - Tone frontrutene - Fjerne filmen inni baklyktene og sette inn fargede pærer - Lykter med kryss i forran - Fjerne emblemer bake - Fjerne sidelistene - 88- dører med Audi-handtak og Cup speil - 9x16 eller 8,5x17 felger :) - Sideskjørt, Rieger Infinity eller G60 breddere og skjørt. Jonte Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Audi håndtak er ut.....oppbrukt er vel ordet...ha heller de orginale, bare lakk dem i bilens farge! skaff deg håndtak fra en golf 2 5-dørs uten låsesylinder og sett på pasasjer døra! eller på begge og ha sånn sentrallås dingseboms! :) og ikke har rigerskjørt! gå heller for g-60 hvis du absolutt må ha plast på kanalene dine... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Sitter her å kjeder meg litt, og fant ut at jeg kanskje skulle lage en liten post hvor jeg forteller om alt som er gjort med bilen osv. 1986 Golf 2 GTI 16V 196.000km på klokka når den ble kjøpt, for kr. 41.000, opprinnelige kjøpesum var 45.000 men fikk den ned litt. Modifiseringer: Senket 40mm hele veien rundt, kun fjærer. Simons effektanlegg med DTM "look" stuss 90 fangere Tåkelys foran K&N innleggs filter D&W Powerrohr Frisket opp motorom med litt lakk her og der Mattig emblemfri grill Kamei grill list Bonrath monovisker Fargede baklykter (skal byttes) Nedlagt bakvisker 3 bakre ruter sotet 15" AEZ Icon 5 felger Momo "JET" ratt Momo pedaler 4stk momo skulderputer Metall matter foran Birba Racing hvite instrumentskiver Lakkerte nåler med rød fluoriserende farge Blåe diodepærer Gul "leatherlook" gearkule Sølv lakkerte interiør detaljer Rød lakkerte bremse kalippere med Foliatec sin lakk Stereo: Byttet ut originalt frontsett med Lightening Audio sine 3,5" JBL "GTO" 6x9 høytalere Rockford Fosgate 2x200W forsterker med punch remote foran Audiobahn 2x12" sub, 800W Sony Xplod "blackpanel" spiller Følgende ting har blitt gjort for å utbedre bilen "teknisk" Skiftet drivknute mansjetter på begge sider foran Skiftet fjærbeins lager på begge sider foran Strammet til bakhjulslager Skiftet register reim Skiftet viftereim Skiftet tennplugger Skiftet alle pluggledninger og plugghetter Skiftet fordeler og rotor Skiftet motorfeste foran Skiftet bensinpumpe i tanken Skiftet oljefilter & olje Skiftet børste i dynamoen Og mere kommer jeg ikke på i skrivende stund.. Jeg vet ikke hvorvidt dette er interssant, men jeg hadde bare lyst til å oppsummere å se hvor lang lista ble:) Fremtidige planer lyder som følgende: Nye dører, gjerne med DTM speil eller M3 speil Fjerning av emblemer bake Lakkering av bakluke og montering av større spoiler på denne Noen andre baklykter, ved nærmere ettertanke så syns jeg de jeg har nå er litt "glorete". Dette blir nok ikke noe av før til sommeren desverre, huff hybelliv er noe dritt altså.. ! :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by kimoajajaj Noen andre baklykter, ved nærmere ettertanke så syns jeg de jeg har nå er litt "glorete". Ta ut filmen inni, det hjelper veeeldig! :)¨ Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Hvordan tar jeg ut denne filmen da? Enkelt eller? Hvor mye må jeg gi for å utstyre dem med fargede pærer? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Ja:) hvordan får jeg ut filmen???:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Ja det var det da :p Men bra jobb med denna golfen! :) Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Leser i tråden din at du har kjøpt sånne Funker de bra? Veit det ikke er noen dyre høytalellere, men i den nye bilen min er det orginale høytallere selvsagt, og vil ikke ha det no stygt vil ha høytallere i orginal hullene. så bare lurte.. låter de bra ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Jeg syns de fungerer helt greit ! Nå skal det sies at stereo ikke helt er min greie, men brodern har litt mere peiling og han ble litt imponert når han skulle teste anlegget mitt. Fungerer vell sikkert fint som diskanter foran... Regner med at du har noe mer å akkompagnere dem med.. :) Ellers så har jeg time hos Svebjørn Auto (VAG her i narvik) hvor jeg skal få kontrollert tenninga og få den justert!. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by kimoajajaj Jeg syns de fungerer helt greit ! Nå skal det sies at stereo ikke helt er min greie, men brodern har litt mere peiling og han ble litt imponert når han skulle teste anlegget mitt. Fungerer vell sikkert fint som diskanter foran... Regner med at du har noe mer å akkompagnere dem med.. :) Ellers så har jeg time hos Svebjørn Auto (VAG her i narvik) hvor jeg skal få kontrollert tenninga og få den justert!. Takk for kjapt svar :) Får se hva e gjør.. utrolig nok spiller orginal høytallerne BRA i forhold til størrelse på dem.. kansje fordi høytallerne bak aldri er brukt.. orginal spillern "takla" ikke mere en 2 høytallere.. hehe MEn får se om e bytte ut.. er jo billig da blir under tusen lappen for foran og bak hos meg.. men savner litt av den gamle "bassen" fra kombi coupen.. er jo sedan nå. hehe Enig med deg at bak lyktene er litt for "glorete" ville gått for andre lykter jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 den ble ganske fin. Hva med sidekjørt. Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Fikk justert tenninga i dag ! Det ble konstatert at den ikke var rett og den ble så justert :) Jeg vet ikke om det er bare meg, men det virker som at den reagerer mye kvikkere når jeg gir gass, går liksom litt mer smooth enn før! Flotte greier!. Jappjapp Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Hvordan er det Simons anlegget? Har en Golf 1,8 gasser jeg tenkte å sette det på. Blir det noe bedre lyd? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0LL Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Blir både mer og tøffere lyd. Men simonsanlegget har vel litt lett for å ruste :( Siter '85 Audi 100 quattro x - '84 BMW 728i x - '90 Honda Accord 2.0 x - '85 Audi 90 2.2 x - '86 Golf GTi x - '91 Toyota Corolla xli 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Mens du er i gang med å fjerne emblemer og lakke bakluka, så sveis igjen skiltgropa også da... det er snasent! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg