Cheron Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Slettes ikke verst! :) Gratulere.. :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Grattis! 1 time og 20 min! Det var leeeenge! Jeg tror jeg kjørte i 25-30 min før han sa det var greit. Merkelig nok hadde kjørelæreren min sagt til sensoren at jeg IKKE skulle få låne kjøreskole bilen etterpå...? Fikk ofte kjeft for at det gikk litt fort...:nono: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Gratulerer med daan, gratulerere med daan, gratulererer kjære Kimoajajajajaj(osv.osv.), gratulerer med daan.. Nå gjelder det bare å beholde den.. Og tiddelitiddelitiddeligjort, tiddelitiddelitiddelifort, og jeg vart utan førarkort.. Hold deg på veien, og kos deg.. Golfen fortjener å luftes litt nå.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Vantage Og tiddelitiddelitiddeligjort, tiddelitiddelitiddelifort, og jeg vart utan førarkort.. har du mustet lappen ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 grættis!! den følesen er helt ubeskrivelig den dagen man greier oppkjøringa! :D bare behold lappen nå da! ikke no råkjøring!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 jippi nr 500 :D men gratulerer med lappen :D snakket med sivilpolitiet i dag eg :op like kjekt kver gong eg ikke kjøre å blir stopt :D hold deg lagt vekke fra sivil og vanleg politi! :) en politiradio gjør susen den :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by elanzer har du mustet lappen ? Nope.. har ikke det gitt... var ment som en spøk til Kimo.. Har heldigvis klart å beholde lappen siden jeg fikk den for over 2 år siden gitt.. utrolig nok :) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 grattis med lappen, mann! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Gratulerer med lappen!!! har fulgt med her siden du kjøpte bilen din, har vært morsomt å se hvor bra bilen har blitt etterhvert!! råning 24-7 nå da eller?? Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Får ta en tur te Harstad nu og kjøre i rundkjøringa :D hapyhappy Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by PetterJacobsen 1 time og 20 min! Det var leeeenge! Jeg tror jeg kjørte i 25-30 min før han sa det var greit. Det var bare fordi han var så redd at han ikke tørte mer! :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Kjørte i 20-25 min jeg:) Så på slutten så lurte han på om jeg gjorde noe feil. Så jeg tenkte meg godt om å sa at jeg trodde jeg gjorde en rundkjøring feil. da så han bare dumt på meg å sa at jeg gjorde ikke en dritt feil:).. wee.. Dette var av så kalte STRYKE odd:)... sweet Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 :) Nå har jeg henta skiltene, gjort dem rene og gått over tallene med cd-tusj :) Blir kjæsj når jeg får dem på bilen.. endelig! Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by kimoajajaj Blir kjæsj når jeg får dem på bilen.. endelig! ' Rettelse "Blir KRÆSJ når jeg får dem på bilen.. endelig!" :) fra spøk til alvor.. gratulerer med lappen Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 haha, ja fordi det er lovlig ??? cd-tusj ??? ?? skal jo glinse eller noe men ok :P Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg