kimoajajaj Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Har vell ikke ødelagt noe speedwell. Huff nå må jeg få inn noen nye bilder her, bare tekst de 4-5 siste sidene ! :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 JA :D Bilder ! Du har gjort et VELDIG bra arbeid her, men har vel gått med noen kroner og :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimolaptop Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 =) Fikk delene mine i går, alt stemte, men jeg hadde misforstått litt det med baklagrene, jeg fikk lager til et bakhjul, ikke til begge to, som jeg trudde, men skal til Harstad i morgen, så da kjøper jeg bare et til. Var ute nå og skiftet motorfeste og bensinpumpen, gikk som smurt:) Håper jeg får skifta register reima i løpet av helgen, det blir interessant. vellvell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by rdl jamen nå har jeg noe INGEN andre på gata i norge har. jeg har en bil som faktisk KLER sitt utseende med dekalene samt at jeg gjør reklame for mine sponsorer....... det er noe helt annet ennå være fersk drittunge med vw motorsport i forntruta og TUNING på fangeren dsin bak og faen ikke ane hva noen av delene betyr! Er på mange måter enig med RUST, tror egentlig ikke det finns biler som går så godt at de trenger å se ut sånn som din...... Til slutt: Liker ikke klistremerker på biler. Naboen har Opel Rekord 2,0 S Luxus med Donald Duck - "N". Det er litt tøfft, men Tuning, Pioneer, Racing og alt det opplegget.....? Nei..... Ikke litt engang..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 nei ,hold det reint og fint! ikke all den "dill dall reklamen" ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimolaptop Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Ok så var vi enige om den saken ! :) Ellers så fikk jeg ikke skrua noe bil i dag, pga. helvettes regn vær. Hadde planlagt å skifte fjærbeins lagerene + drivknute mansjettene og hjullagerene bak, men jeg fikk ikke noen til og hjelpe meg, har aldri gjort slikt før, så ville ikke gjøre det alene første gangen:rolleyes: Vellvell jeg får vell nok av tid til og gjøre dette før jeg får lappen, så er jo ikke noe stress.. I stad når jeg var ute så bytta jeg børstene på dynamoen, og fikk da en ladespenning på 14 volt ! :) Det var jo positivt. Vellvell så må man vell lage pizza ! God lørdags kveld alle sammen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Fikk ikke tatt så mange bilder i helgen, da jeg ikke fikk gjort så mye som planlagt + kamera tomt for batteri, men fikk noen.. Har jo vært en del snakk om bensinpumper på forumet, så poster noen (kanskje) hjelpfulle bilder.. Jeg ble tidiligere fortalt at man måtte ta ut teppet i bagasjerommet for og skifte bensinpumpa, dette fant jeg ut ikke var nødvendig. Man tar ut suben (løft med rett rygg og bøy knær) :) legger ned baksetene og bretter så teppet bakover. Man ser så et "inspeksjons lokk" , som er festet med tre skruer. Disse taes ut, og man ser følgende: Merkelig nok, så var det fullt av støv-sand, dette støvsuge jeg opp med en støv suger, og vasket tilslutt over med tue og vann. Er jo ganske viktig at det er rent rundt der når man åpner tanken.. Klipsene som holder slangene smetter du enkelt av, (ha nye slangeklemmer i bakhand) , slangene kan være litt vriene men prøv og tvinge dem av helt inne med roten ved hjelp av et stort flatjern (ikke skad slangen). Så tar du av lednings kontakten. Hvis du ikke får opp den svarte ringen med håndmakt, så kan du ta et stort flatjern og bruke en hammer for og få det opp. Nå kan du ta opp hele greia, men vær forsiktig så du ikke bøyer tankmåler systemet. Den gamle pumpen dras ut og den nye settes inn.. simpelt:) Fikk ny gear kule på fredag, i gult, matcher skulderputene og den gule momo skrifta på pedalene hehe Vellvell.. Håper jeg får skrudd noe mer denne helga, kommer litt annpå om jeg må ta opp potet eller ikke !! hehe:) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Ehm måtte bare poste et bildet av gliset som brukes til is-racing på vinteren =) heeh Specialstyling ja Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 NOS Turbo G60... genialt! :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by kimoajajaj Må bare si at du har virkelig fått den rå innvendig! yummy Et "lite" steg opp fra originalen. Ser veeldig bra ut! Hva gjenstår egentlig på golfen din etterhvert? Hva skal gjøres i nærmeste fremtid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Hvor mye har dette kostet deg sånn ca. ? Tenker på alt sammen... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 :) Jeg har egentlig ikke bestemt meg helt hva som skal skje med bilen framover. Siden jeg nå har flyttet på hybel for å gå på skole, så har man jo meget begrenset med kapital. Det som jeg kommer til å kjøpe først tror jeg blir en litt større "spoiler" til bakluka, så kjøper jeg klare frontlykter. Så blir det vell skjørt og noe til bakfangeren, men jeg har ikke helt bestemt meg for dette enda, skjørt er ganske ugunstige greier egentlig.. Vi får se hva fremtiden bringer Laaars, tilsammen har jeg brukt 33.000,- Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Ikke så gæren pris det.... Men ikke kjøp no downforcer bak med mindre du har sideskjørter og den er LAV forran... hvis ikke, hold den clean med kun 90 fangere og GTI kanalskjørt. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Hmm , bare ioverkant av 12000 som har lest denna posten ,, ikke dårlig kimo :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Er disse setene hele?? Uten hull og slitasje??? I såfall... Om du skal ha bedre seter etterhvert.. Så si fra til meg :D Jeg har samma farge på setene i min bil, og er slitt hull på førersiden.. Sukk :| Vi blir vel enig om en pris ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg