Gå til innhold

Die Aller Vaerste's deletråd

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

tja, er kanskje det, ville jo vært lettere også å få kappet av fronten av innerskjermen først også når man skal kappe vangen. Problemet nå er jo at det ikke er energolfer igjen på høggern her oppe, så jeg får vel vente til det kommer noen, men jeg vil jo ha bilen ferdig fortest mulig.....:)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal du kappe av vangen så langt tilbake som til motorfestet da?

Hvis ikke så skal det jo gå fint å kappe den av med motoren i, bare husk å ta med deg den STORE vinkelsliperen ;)

 

Edit: Forresten, det er kanskje best med bajonettsag...

 

Hva med å bruke en av mine beste venner; Plasmaskjerer'n ;)

<3 VW <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dere kan få tak i kromlister til vinduspakningene bak? de 3 bakerste vinduene??

 

Ja, det er mulig... skal ta opp en større bestilling på slik og hente det i Tyskland... Er det flere som trenger noe til Golf 1 fra lykter til kromspeil så kan vi ta i mot bestillinger på dette... Send en PM eller vaerste@start.no

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mulig... skal ta opp en større bestilling på slik og hente det i Tyskland... Er det flere som trenger noe til Golf 1 fra lykter til kromspeil så kan vi ta i mot bestillinger på dette... Send en PM eller vaerste@start.no

 

Høres interessant ut dette :)

 

Pris på følgende:

 

- Mørke frontlykter

- Singellykt grill

- Billige coilover (så tråden på VACN igår om gruppekjøp av VMAXX coileover på eyecandyracing. Men der var jeg litt for sent ute...)

- FIA 4 punktsseler

- Komplett sett med polyforinger

 

Regner med det er bare litt "småkjafs" dere skal bestille? Ikke store ting om stoler/fangere osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble de beige skjerma solgt? Er ikke det samme farge som det er på min golf da (gamle dinglevims sin).

 

Og til deg polardego: Hvor mye koster kromspeil, blanke hovedlykter med kryss og beige wolfsburg gulvmatter 4stk?

 

Send meg en PM!

 

Edit: Også en smule intr i panseret, hvis dette er i samme farge som loppa mi og RUSTFRITT!

Edit2: Pris på komplett coilkit også...

Edit3: Jeg trenger også chromelister til grillen på hver sin side på yttersida av lyketene.

Edit4: Billig Gti-leppe ønskes også. Veng skal jo ha 700,- så da prøver jeg lykken her :)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår