Gå til innhold

Die Aller Vaerste's deletråd

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan kanskje fremskaffe et sett 60 mm senkefjører om jeg leter litt... ;)

 

Ligger vel et sett senkefjører på værste. Begge foran ligger inne på det lille rommet, mens fjørene bak ligger bak dekka :)

 

pris på skjermene og skjermbreddere? skulle også hatt en frontplate.

Jeg har breddere til salgs. Jeg er litt usikker men tror den ene breddern bak har en liten skramme. Men uansett er de dine for 200 kr + eventuell frakt. Send meg en PM dersom det er aktuelt.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

hei! Lurer på om dere kan skaffe en vange til meg ( den som går i motorrommet)? Også litt av innerskjermene? Som dere sikkert vet på værste har jeg jo bulka den gamle 78`modellen min, så dette er det jeg trenger for å komme i gang med opprettingen.

 

innervenstre.jpg

 

hskjerm2.jpg

 

vange.jpg

 

På forhånd takk :)

 

MVH Henning

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Lurer på om dere kan skaffe en vange til meg ( den som går i motorrommet)? Også litt av innerskjermene? Som dere sikkert vet på værste har jeg jo bulka den gamle 78`modellen min, så dette er det jeg trenger for å komme i gang med opprettingen.

 

innervenstre.jpg

 

hskjerm2.jpg

 

vange.jpg

 

På forhånd takk :)

 

MVH Henning

 

det er forresten vangen på høyre side :)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke deler som man har liggende på lager da, eneste løsningen er om du drar på huggern og henter selv, eller vi kan gjøre det for deg for en klekkelig sum... ;)

 

Venstre innerskjerm kan jeg jo kappe ut selv, men hvertfall vangen klarer jeg ikke å kappe ut uten at motoren er tatt ut. Har dere ikke noen delebiler e.l. på værste? Er jo desverre ingen brukbare biler på høggern her oppe, bare 3 terninger desverre. Den høyre innerskjermen tror jeg at jeg driter i, jeg kjøpte delenr. 902044-2 fra veng, som dekker den stygge knekken på bildet. Vangen er det viktigste jeg må få skaffet før arbeidet kommer igang. Klekkelig sum vil si...?

 

MVH Henning

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venstre innerskjerm kan jeg jo kappe ut selv, men hvertfall vangen klarer jeg ikke å kappe ut uten at motoren er tatt ut. Har dere ikke noen delebiler e.l. på værste? Er jo desverre ingen brukbare biler på høggern her oppe, bare 3 terninger desverre. Den høyre innerskjermen tror jeg at jeg driter i, jeg kjøpte delenr. 902044-2 fra veng, som dekker den stygge knekken på bildet. Vangen er det viktigste jeg må få skaffet før arbeidet kommer igang. Klekkelig sum vil si...?

 

MVH Henning

 

Skal du kappe av vangen så langt tilbake som til motorfestet da?

Hvis ikke så skal det jo gå fint å kappe den av med motoren i, bare husk å ta med deg den STORE vinkelsliperen ;)

 

Edit: Forresten, det er kanskje best med bajonettsag...

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår