Gå til innhold

Die Aller Vaerste's deletråd

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Vi har mere enn nok med å bygge banebil, så vi drar ikke før tidligst neste uke.

 

Det var ikke avtalen men... Da får jeg kjøre med nyrebelte ei stund til :p

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror Håkon allerede har dratt. Bør være hjemme før helga.

 

Nei, det stemmer ikke... Jeg drar nok ikke ned før tidligst neste uke, senest uka etter bug run... Har hatt for mye og gjort, samtidig som jeg prøver å samle et par sett til før jeg drar...

 

Men den som venter på noe godt, venter litt til... :D

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke sånn ut di jeg har, så jeg vet ikke. takk for tilbudet:)

 

Det er girlingcalipere MK2-16v har, slik som var på de litt "større" motorene på de tidlige einserne ( bl.a min 78`1500), mens du har ATE (?). Du kan bruke de om hverandre, men husk å skifte slange til venstregjenge.

 

Ellers koster ikke en ny allverden. Med bytteavtale ( 300,- i rabatt) og klubbrabatt ( om du er medlem i vwaudi-club e.l) får du vel en flunkende ny caliper for 700,-

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har kjøpt en delebil der noe av delene skal gå til Nastycabben men det meste skal selges...

 

Bilen er en RØD 92 Golf Cab. som er rullet ca. 130 000,- km.

 

Priser:

 

- Strøken bakluke (rustfri) kr. Solgt,-

- rustfrie dører kr. 1000,- pr.side

- Komplett Clipper-Styling kr. 2000,-

- Interiør kr. 1500,-

- 2H motor komplett m/ ledningnett kr. 3000,-

- Hel cab. kr. 3000,- (cabben fra Nastycabben er dette, den er 2 år gammel og helt strøken) Komplett, bare å skru på.

- baklamper kr. 250,- pr. stk

 

+ en masse smådeler.

 

Bilde_314.sized.jpg

Bilde_315.sized.jpg

 

Har også sort skinninteriør til Golf cab... pris 3500,-

 

9" toms bremseforsterker med masterpumpe har vi også... :google

 

fremdeles PM eller polardego@hotmail.com

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere gutter som har holdt på med dette ei stund, jeg skal mekke meg en så billig som mulig bane GTi, å lurer på hvordan fjærer og dempere jeg skal ha, har dere noe ? m.v.h. Tom

 

Vi er ganske ferske på banekjøring men Böhser har kommet med endel tips, og det er å legge mest mulig penger i understellet.

Vi kjører nå med KW versjon1 og det funka bra, men kunne godt vært enda stivere (koster nå ca 8k på NBS).

H&R er meget bra, og koster rundt 8-10k.

 

Husk også stivere foringer og stabstag!

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker på røde polyforinger, men noe annet har jeg ikke tengt på... men 10000 spenn er litt mer enn det jeg har lyst til å legge i bilen nå, så det hadde vært supert å bare hatt noe å starte med, skal prøve å komme meg på banen i august men får se hvordan det går med bygginga...

noen som har noe senk å selge ? helst brukt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår