Gå til innhold

Die Aller Vaerste's deletråd

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres interessant ut dette :)

 

Pris på følgende:

 

- Mørke frontlykter

- Singellykt grill

- Billige coilover (så tråden på VACN igår om gruppekjøp av VMAXX coileover på eyecandyracing. Men der var jeg litt for sent ute...)

- FIA 4 punktsseler

- Komplett sett med polyforinger

 

Regner med det er bare litt "småkjafs" dere skal bestille? Ikke store ting om stoler/fangere osv?

 

Driver og sjekker priser nå, emblemfri eller vanlig orginal grill? Gewinde tar du med Böse Onkäl, han fikser det... Polyforinger, kontakt Nitewlkr og 4 punkts-belter har de over alt stort sett...

 

Nei, ikke i første omgang... Blir primært deler til Golf 1 etc...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble de beige skjerma solgt? Er ikke det samme farge som det er på min golf da (gamle dinglevims sin).

 

Og til deg polardego: Hvor mye koster kromspeil, blanke hovedlykter med kryss og beige wolfsburg gulvmatter 4stk?

 

Send meg en PM!

 

Edit: Også en smule intr i panseret, hvis dette er i samme farge som loppa mi og RUSTFRITT!

Edit2: Pris på komplett coilkit også...

Edit3: Jeg trenger også chromelister til grillen på hver sin side på yttersida av lyketene.

Edit4: Billig Gti-leppe ønskes også. Veng skal jo ha 700,- så da prøver jeg lykken her :)

 

De beige skjerma passet veldig fint på GTi'n min sammen med panseret...

Det skal jeg sjekke opp, send meg en mail på vaerste@start.no

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et sett slike i 14" m/senterdeksel og de ringene som er på de normalt også... Det er ManiaCoupe sine, kan sjekke om han skal ha de eller ikke... ;)

 

Er forøvrig de felgene som sitter på bla Golf 3...

 

Beklager, feil bilde. Er småintresange de felgene der også men det er slike felger jeg trenger:

vw%20kaefer%202.jpg

Uansett boltsirkel.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, feil bilde. Er småintresange de felgene der også men det er slike felger jeg trenger:

Herbie.jpg

Uansett boltsirkel.

 

Da foreslår jeg at du tar kontakt med feks Oslo VW-klubb, de fikser slike felger... ;)

 

Det som står i lista di, skal du ha det?? Jeg driver og setter opp bestilling til volksvarenhaus nå...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at du tar kontakt med feks Oslo VW-klubb, de fikser slike felger... ;)

 

Det som står i lista di, skal du ha det?? Jeg driver og setter opp bestilling til volksvarenhaus nå...

 

Må vite noen priser først. Priser på beige wolfsburgmatter? Gti-leppe, hvis du får det billigere der enn veng. Kromspeil og dørhandtak har jeg fått tak i. Hva skjedde med skjerma og panseret?

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vite noen priser først. Priser på beige wolfsburgmatter? Gti-leppe, hvis du får det billigere der enn veng. Kromspeil og dørhandtak har jeg fått tak i. Hva skjedde med skjerma og panseret?

 

GTi leppe kommer på ca. 500 og Wolfsburgmatter må jeg sjekke nærmere, men skulle ikke du ha noen lamper også? Send meg en mail på polardego@hotmail.com så tar vi det der...

 

Håkon.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 stk lyktegrill med doble firkanta lykter... (Helvetia-design) Litt sprukket, men kan fikses greit

 

Pris: Bud

 

Bilde_127.sized.jpg

 

Kamei Takspoiler med bremselys

 

Pris: Bud

 

Bilde_128.sized.jpg

 

Speedometer med turteller.

 

Pris: 300,-

 

Bilde_129.sized.jpg

 

I tillegg er lista oppdatert, bare spør om det er noe dere lurer på...

 

PM eller mail vaerste@start.no

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår