BLACK.PEARL Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Hvorfor skulle du finne på å bytte motor? Motorene (for å ikke snakke om bilen) klarer mange hundre tusen km. Du har vel rundt 120.000 km. på tellern? Ikke bygg om baklyktene da, de er jo endel av NSX-sjarmen... Men, kanskje smak det handler om... Og hvorfor bytte eksos? Med mindre lyden i den eksosen du har nå suger, skjønner jeg ikke helt eksosbyttingen heller, siden quad-tip (4 rør) eksosen du har nå kler bil veldig bra. Hvilken vinge skal du ha? NSX-R vinga? Litt stilig det med setetrekket, jeg skal selv trekke i alecantra en dag regner jeg med, i beige. Lykke til videre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Har planer om å bygge om baklyktene på NSX en, Siden d ikke finnes noen andre lykter til NSX så må man bare bygge de om.. Skal da bruke lykter fra hella som e E merket, slik at d blir en lovlig ombygging.. Et alternativ? http://www.scienceofspeed.com/products/exterior_performance_products/NSX/Honda/2002/tail_lamps/default.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Og hvorfor bytte eksos? Med mindre lyden i den eksosen du har nå suger, skjønner jeg ikke helt eksosbyttingen heller, siden quad-tip (4 rør) eksosen du har nå kler bil veldig bra. Her må jeg tillate meg å komme med et innspill. Synes du virkelig dette ser pent ut? Edit: Klippet litt: Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Her må jeg tillate meg å komme med et innspill. Synes du virkelig dette ser pent ut? Poeng, så ikke så nærme på dette bildet. blah Husket mer av bilen fra mange andre bilder jeg hadde sett, og der så det veldig nais ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Hmm. trodde jeg skulle få se en NSX-R nå. sist jeg sjekket kostet NSX-R ekstremt mye og man kunne heller handle en GT3, mens vanlig NSX var greit priset, topicen blir kanskje litt villedende når man bare har litt andre farger på tingene? :o nok fra skeptiker anders. Eksos som ryggesensor? NSX er tøffe biler, eksosen kunne muligens vært løst på en mere elegant måte, felgdesignet likte jeg, bare å få på gateslicksene nå, de trives med litt profil (har samme felg for gateslicks og vinter selv (17")) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Hmm. trodde jeg skulle få se en NSX-R nå.sist jeg sjekket kostet NSX-R ekstremt mye og man kunne heller handle en GT3, mens vanlig NSX var greit priset, topicen blir kanskje litt villedende når man bare har litt andre farger på tingene? :o nok fra skeptiker anders. Det ble tatt opp i en annen tråd, står NSX-R i vognkortet men er vanlig NSX dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Skal bytte ut eksosen pga lyd, vekt, efekt og utsene Skal mest sansynlig kjøpe denne vingen Nei skal ikke bytte motor. Ja stemmer bilen en rullet nesten 120.000 km. For æ være mer nøyaktig 113.160 km Jo takk, synes oxo setene ble OK.. Lykke til me omtrekkingen... :) Hvorfor skulle du finne på å bytte motor? Motorene (for å ikke snakke om bilen) klarer mange hundre tusen km. Du har vel rundt 120.000 km. på tellern? Ikke bygg om baklyktene da, de er jo endel av NSX-sjarmen... Men, kanskje smak det handler om... Og hvorfor bytte eksos? Med mindre lyden i den eksosen du har nå suger, skjønner jeg ikke helt eksosbyttingen heller, siden quad-tip (4 rør) eksosen du har nå kler bil veldig bra. Hvilken vinge skal du ha? NSX-R vinga? Litt stilig det med setetrekket, jeg skal selv trekke i alecantra en dag regner jeg med, i beige. Lykke til videre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Haha du finner deg til rette i SOS butikken ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Holder på nå me å bytte ut speilene på bilen Produktinfo: APR Formula GT3 Carbon Carbon speil som kun veier 100gram! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 faen for en krem bil! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Kjempebil.. men behold baklysa slik dem er, få no DTM eksos, eller eksos fra TUBI, og ikke monter no ekstra spoiler :D hatt gleden av å sitti på en NSX selv (sort til og med).. må bare si at bedre Honda skal man lete lenge etter .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 ...få no DTM eksos, Fyyyy ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Blir ikke noe DTM Eksos.. Hilsen Sofus Fyyyy ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Endelig sommerføre igjen Nå blir d ikk lenge til TWS PACE felgene skal på.. Jippi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg