-
Innholdsteller
1,646 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Alt skrevet av Otto von Bismarck
-
Ikke si liten klubb, det høres så negativt ut, si heller eksklusiv klubb. Joda, motivasjonen er helt til stede i min klubb, men medlemmene ønsker ikke å gå til innkjøp av biler man ikke får registrert på hvite skilt. Det overlater vi til en enda mer ekslusiv klubb, som for tiden Asim er æresmedlem i. Vi trenger bare litt ekstra motivasjon, som at klubben til Asim brøyter vei gjennom regelverk-Helvete for oss.
-
Skryt ikke av deg selv. Du kunne heller ha spurt om hva jeg mener med påheng, eventuelt spurt om hva jeg mener om sideskjørt, hekkskjørt og såkalt frontleppe. ;)
-
Slik at man kan få et glimt av understellet. :D
-
Er det et nedheng som minner om skjørt, så er det skjørt det minner om, og skjørt er således den rette definisjonen. Minner derimot konstruksjonen om leppe, er leppe rett definisjon. Jeg definerer uansett all styling som påheng. Sidepåheng og støtfangerpåheng. Forøvrig er jeg enig med vår gode mann Jonaldo. Man krangler ikke om bagateller. Hvis det ikke var diskutere du mente å skrive, for det er noe helt annet.
-
Prosjektør og lerret har jeg. :) Sånn stol har jeg ikke. :( Noen som vet hvem som selger dem?
-
Han er sikkert drittlei av at enkelte personer på Bilforumet ikke eier humoristisk sans og selvironi, og som ikke skjønner at han har masse av det (derav klistremerket i frontruta).
-
Om utseende. Du har åpenbart aldri sett en hvit MR2 med brede, høyglanspolerte felgkanter. Om kjøreglede. Det skal mye mer til enn brede felger for å ødelegge kjøregleden i en MR2.
-
Og det vil vel si det samme som at du har blakket deg helt? :)
-
Jøss, den er så godt som strøken. Du bør ha felger med bred kant til den, veldig bred kant. Ettersom den er hvit vil den kle det veldig godt.
-
God (H)jul til dere alle på forumet!
emne svarte i Otto von Bismarck sin ClusterOne i Annet bilrelatert
Tiltredes. Hun fortjener annet liggeunderlag enn en simpel Honda. Porsche er mer i hennes klasse. God jul, alle sammen! -
Sprut Turtle Wax Silikon Spray el.l. inn i alle mulige tenkelige åpninger og sprekker, og på alle flater der metall møter metall. Glem ikke dørlistene. Gi dem en skikkelig behandling samtidig.
-
:) Ser ut som om ekstremt stygge BMWer gir doktoren full tenning.
-
Gudskjelov for at vi ikke har Autobahn-tilstander I norge. Jeg kan ikke forstå at noen faktisk mener at det suger, for det skal være trygt å kjøre på norske veier. Med slike villstyringer på veien kan liv fort bli til død. Og på hvilket grunnlag? Fordi enkelte tullinger ikke eier hemninger. Fy faen så egoistisk. Slike personer har ingenting bak et ratt å gjøre. Men bilen er rå for det. Den kan ikke noe for at enkelte personer misbruker dens iboende potensiale.
-
Men så blir ikke du kalt triggerhappy helt uten grunn. :D
-
Folk i Aust-Agder er ikke helt som de skal være.
-
Usj! Nå mistet jeg appetitten på lystgass. :(
-
Drit nå i Golf og Volvo 240. Kjøp heller Mercedesen av Jonaldo. Den ser litt mer innbydende ut.
-
:D Viva la Revolution! Du har en ordentlig nusselig bil.
-
Hva spiller du når du skal demonstrere lyden i bilen din?
emne svarte i Otto von Bismarck sin Cathan i Bilstereo
Jeg ville ha spurt om hva gjesten(e) liker å høre på før jeg hadde begynt å demonstrere noe som helst. Hvis jeg skal imponere meg selv er det enkelt: Opera. -
"ass"? Betyr ikke det ræv?
-
Skal det ikke være en form for lykteglass utenpå? :confused: Uten er de i alle fall ikke spesielt vakre. Speilene tar seg best ut nedgravd på ukjent sted. Alle som noensinne er produsert.
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.