-
Innholdsteller
1,646 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Alt skrevet av Otto von Bismarck
-
Jøss, hva tenker dem egentlig med? Det er bare i underkant av 300.000 penger mer.
-
Kolberg har jo lagt ut veil. pris. Minstemann koster 460.000 penger, altså modellen med 192HK og fem gir. Ekke så gæli, det.
-
Ikke mer? hapyhappy (Ja, jeg mener det, faktisk!)
-
Tro det eller ei, den sendingen der så jeg ved en tilfeldighet på direkten. Jeg skjønte ikke hva det gikk ut på før det var for sent å kopiere det. Derfor var gleden stor over å finne et opptak her. :) Utrolig bra fres i programlederen, forresten. Han er noe annet enn kjøttpikken fra Farmen. Jeg lo så jeg hadde vondt da han nappet i brekket så bilen ble stående på tvers i veien, etterfulgt av at han la seg over passasjersetet og sendte noe antifascistisk propaganda gjennom megafonen. Flukten var virkelig tragikomisk. Han snudde brått rundt i veien, gasset på, kom med et kortvarig jubelbrøl, gira og masa, og han foretok den mest desperate forbikjøringen jeg har sett på lenge. Virkelig et eksempel til etterfølgelse. :D
-
På hjemmesiden til Kolberg Motors meldes det at RX-8 snart lanseres i Norge. Har noen en viss idé om hvor mye den vil koste? Jeg driver å sparer penger til en ekstra bil, nemlig. :D
-
Video - Streetmeet @ sørumsand
emne svarte i Otto von Bismarck sin Mr Deej i Bilder og videoer av biler
Virket da i går også. :confused: Eller var det innlegget mitt du ikke syntes noe særlig om, kanskje? :D -
Effektiv bilalarm
emne svarte i Otto von Bismarck sin Otto von Bismarck i Bilder og videoer av biler
Hehe, det hadde blitt en jævlig avansert Escort etter hvert. -
Effektiv bilalarm
emne svarte i Otto von Bismarck sin Otto von Bismarck i Bilder og videoer av biler
Skulle nok hatt en mekanisk arm i hanskerommet som kommer ut automatisk og tørker opp. -
Overraskende i den forstand at flere av bilene koster atskillig mye mer enn testvinneren, muligens. Man antar jo alltid at dyrest er best. Men ikke overraskende med tanke på at testen ble utført av briter. Vinnerbilen bygger tross alt på et godt, gammeldags britisk konsept, som vekker nostalgifølelser i enhver britisk tørrpinne, og som dessuten passer smale, britiske veier utmerket.
-
Demonstrasjon av et meget spesielt tyverivern. :) (Sendt på 3+.) Høyreklikk her!
-
Da kommer Gjøvik til å bli akkurat lik en middelalderlandsby. :)
-
Forleden natt drømte jeg at en kolonne med russiske stridsvogner kom kjørende på E18. Om vi slår sammen drømmene våre, så hadde polititjenestemennene fått et svære styr med å pirke laserpistoler, bøteblokker og kulepenner ut av rasshølene på hverandre, om de ikke hadde pakket sammen skrotet i en helvetes fart og forduftet.
-
Det hjelper ikke å stokke om på tallene, heller?
-
Kødde med betaling av årsavgift!
emne svarte i Otto von Bismarck sin psychoExtreme i Annet bilrelatert
Vær snille gutter og oppgi kidnummer, så får vi alle oblatene våre i tide. ;) -
Hun hadde vel ikke kjørt noe dårligere uten. Er en fysiologisk umulighet, det. :)
-
Ha en godt skjult bryter som kutter all strømtilførsel, og plasser et egnet batteri ved siden av bilen. Potensielle banditter vil derved tro at batteriet er flatt. I beste fall vender dem slutøret hjem til skurkeredet eller stjeler naboens bil. Om bandittene er av det tålmodige slaget som ikke gir opp så lett, vil det uansett sinke dem en del, forhåpentligvis lenge nok til at noen oppdager det som foregår og slipper ut en blodtørstig Rottweiler med seriøse psykiske problemer. Noe sånt. Det kan også hjelpe om man skvetter litervis av griseblod på bakken rundt bilen. Biltyver ønsker neppe å bli dømt for medvirkning til drap, nemlig. Aberet er at eventuelle naboer neppe setter pris på blodpytter i fellesgarasjen eller på parkeringsplassen, enkelte personer kan til og med misforstå dine intensjoner med å parkere i en dam bestående av noe som ligner på menneskeblod, noe som i verste fall fører til at du selv blir anholdt og stilt for retten.
-
Hvit Evo V stjålet fra Crazy Tuning sin Garage i natt!
emne svarte i Otto von Bismarck sin Marius i Opplysningen
Her er det nok snakk om et sjalusidrama og ikke et tyveri, der enden på visa var at Evo'n ble spist opp av Skyline'n. -
Da har jeg kjøpt meg en bil til!
emne svarte i Otto von Bismarck sin PetterJacobsen i Annet bilrelatert
Jeg ser at bilen er fin, men hva er så spesielt ved den, egentlig? Er'n sprek? -
Den kom inn i bildet mens du dagdrømte.
-
Det er ikke så mye som tyder på at føreren av bilen tenkte klart verken før eller etter ulykken.
-
Kan man ikke oppnå høy fart og miste kontrollen over en BMW dersom den ikke har lystgass, eller?
-
Det kan jeg bare ikke fatte og begripe.
-
thumpsup
-
Dette skjer hver gang jeg forsøker å vise mitt engasjement i politikk. :confused:
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.