Gå til innhold

soulberg

Bruker
  • Innholdsteller

    32
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om soulberg

  • Bursdag 01/24/1991

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    2
  • Biltype (eks Audi)
    Golf
  • Årsmodell (eks 1995)
    1984

Contact Methods

  • Bosted
    norge

soulberg's Achievements

  1. Det kan godt hende. Det er også girkassekode til en av 020 girkassene. http://vwgolfmk1.org.uk/index.php?page=cedi&type=misc&id=25
  2. Hei, Ønsker å kjøpe; warm up regulator, golf 1/2. Delenr: 0438140 Girkasse til golf 2, 020 kasse. Ideelt type 9A. Sørlandsområdet. :)
  3. Tar kontakt dersom jeg ikke finner noe som ligger nærmere Aust-Agder :)
  4. VW GOLF Sitter framseter til GTI i min bil som jeg �nsker � bytte mot et par GL seter. Setene er fine de, men er ikke riktige for min bil. [ATTACH]35724[/ATTACH] Er p� utkikk etter setter med dette trekket: [ATTACH]35725[/ATTACH] Bilen er en Golf Cabriolet 1988 �smund
  5. Hei, så du hadde litt styr med kalesje på en annen tråd. Sjekk denne: http://www.vwgolfmk1.org.uk/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=12313 Forumet er ellers en gullgruve for golf 1 problemer! :)
  6. Den forrige eieren av min 84- GTI (1.8L) gav meg instrukser til å ha på bly. Og han hadde kjørt den med det siden slutten av 80tallet. Den slutta nå i allefall ikke å gå den...
  7. Svaret til Quattro73 sier det meste! Regulatoren regulerer bensintrykket etterhvert som bilen blir varm. Slik bestemmer den at det skal komme mer bensin inn i systemet når bilen er kald, mindre når den er varm. I mitt tilfelle ville ikke bilen akselerere. Skaffa meg et bensintrykk-tester og fant ut av regulatoren ikke slapp bensin igjennom seg (veldig høyt trykk). Nå har jeg skaffet et brukt en, men denne passer ikke helt. Trykket er litt for høyt (men mye bedre enn den gamle så klart) og bilen fusker da noe verre. Slik jeg har forstått det. Med forbehold om feil! :)
  8. Hei Er på utkikk etter en WUR (warm up regulator/controll pressure regulator) til Golf 1/2 (1.8 innsprøytning, k-jet). Ellers er en delebil med slik motor av interesse. Åsmund
  9. Nei, det er sant. Takk for raskt svar! Er en golf cab 8v GL med k-jet. Motorkode JH. Jeg bytta Controll Pressure Regulatoren alias WUR, da den forrige var dårlig. Dette er den "nyeste" bilen jeg har hatt. 1988mod. Så om det er lambda på den, veit jeg ærlig talt ikke. :)
  10. Hei! Har byttet bensintrykk-regulator på Golf 2en min. Trykket er nå sånn ca. ålreit, men etter slik jeg forstår det burde jeg også stille inn CO% etter en slik operasjon. Bilen fusker noe verre med mindre den går på tomgang eller ved full gass. Tingen er; studentlivet har gjort meg blakk og jeg skulle gjerne unngått verkstedregninger. Noen som har erfaringer med å stille inn CO% på "magefølelsen"? Lukt, testkjøring og slikt uten selve CO%måleren? På forhånd takk! :)
  11. Hatt samme greia. Da var det selve bryteren som var gåen. Fant en hos huggern som fiksa den saken.
  12. Heisann, Noen som har erfaring med bensintrykkmåling på K-jetronic motorer? Golfen min jukser, så har tenkt til å finne feilen en gang for alle. Men k-jet sett er dyre. Noen som tips til alternative målere? Noe fra biltema eller liknende? Skal vell bare måle trykket... Håper på svar :)
  13. Ønsker å kjøpe en Godtfungerende sikkringsboks med releer til min Golf 1988 mod. Mener på at de fleste Golfer, caddy, scirocco,, skulle ha de samme boksene mellom 1983 - 1990. :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår