torslett Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Jeg er en av dem som liker godt å bygge bilstereo.. Liker å teste nye ting å slikt. Den siste uken har jeg drevet med nytt prosjekt.. Om det blir bra aner jeg ikke, men jeg venter i spenning:p Her er hvordan de så ut første gangen jeg bygde anlegget. Godt igang med byggingen. Plata som skal forran basskassa klar for fresing. Det kan bli bra når jeg får trekkt det. Det jeg ikke er helt sikker på er om jeg skal ha i reservehjulet igjen. Ellers har jeg tenkt meg ut noe slikt. Noen komentarer og tips kansje ? Beklager dårlig kvalitet på bildene. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 dette virker ut som kult prosjekt da. stå på:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Er du fornøyd med de tantrum'ene? :) Har fått godpris på et par slike fra USA. Kanskje jeg må slå til. Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Ja, de funker helt greit til prisen :) har tantrum komp sett i hattehylla og frontsystem også. De spiller pent synest jeg Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Jeg selger nå følgende Phoenix Gold TantrumX 12" sub Phoenix Gold TantrumX 6.5" komp sett Phoenix Gold TantrumX 5.1/4" komp sett Phoenix Gold TantrumX 500.2 Forsterker Phoenix Gold TantrumX 300.2 Forsterker Phoenix Gold 1.5 Farad Kondensator Phoenix Gold Tantrum 3 veis aktivt delefilter Alt dette har en samlet ny pris verdi på ca 25000 Selges for 10000 eller bud Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Ka du ska gå for no da? Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Hmm.. Nye planer tor? Spilte det ikke som håpet? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Får se hva som skjer.. har ikke så store planer om noe enda.. kansje jeg ikke gidder å sette i noe som helst.. gått litt lei :/ Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 bare 2 dager siden du startet ny prosjekt tråd jo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Hehe.. Sant det.. Jeg ble litt skuffet over lyden i kassa som jeg hadde brukt alt for lang tid på.. I tilleg så er jeg på utkikk etter en 5 eller 6 kanals forsterker.. så nå selger jeg alt for å bytte til noe nytt.. spennende med nye merker som jeg aldri har teste før ;) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Det ble ikke solgt.. Men har store planer med å bytte ut alt med komponenter å forsterkere fra Cerwin Vega. Men menst jeg venter på at lommeboka tillater det så har jeg byggd litt mer ;) Flere bilder kommer.. Det vil også komme litt lys bak plexien. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Du må være tidenes mest forvirra person da :P hehe Men ble kult det der! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Ble jo rent og pent! :D Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Hehe.. forvirra av og til ja :p de er noe galt med forsterkerene som lager støy.. har hatt dem på rep. men vart ikke bra da heller.. så vil ikke jeg bytte ut bare dem så jeg bytter alt ;) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg