Emerica Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Heisann. Lurer på om det er vanskelig å sote bakrutene på Opel Vectra A? Er det vanskelig å ta ut rutene ? Hvor får man kjøpt solfilm, og hvilken solfilm anbefaler dere? På forhånd, takk for svar :) Mvh Siter Opel Vectra B 96mod Audi 80E 92mod - Solgt Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt Opel Vectra A 94mod - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Dessverre er bakruta som eit utkutt av ei kule og ikkje ein sylinder, og derfor er den ikkje lett å sote med billigfilm. Å få ut ruta er lett nok, du skjer den ut med tynn wire. Den er limt. For å få den inn at må du gjere den og "vinduskarmen" heilt rein for lim. Ha på primer, lim og du må montere ny pakning. Derfor anbefala eg å skyte inn prisen du ville brukt på å kjøpe primer, lim og pakning i prisen for å få gjort dette hos et firma som monterer sotfilm. Dei slepp du bobler, til tross for forma på ruta, og dei får til jobben uten å ta ut ruta. Anbefaler nest lyseste farge på bak og sidebakruter og lyseste farge på sideframruter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emerica Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Okai :) Mulig jeg drar til et firma som monterer dette. Men vil tro at det ikke blir så enormt bra ettersom de IKKE tar ut ruten.. Det må man jo legge merke til ved listene osv? Hvor mye må man regne med og betale? Siter Opel Vectra B 96mod Audi 80E 92mod - Solgt Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt Opel Vectra A 94mod - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 jeg har sotet ALLE rutene mine untatt halve frontruta på min. dette gjorde de på sebra bilglass. kosta ca 9000 med film og alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allright Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hva med å sette en mørk gardin i bakruta ? Her sender vi bilen til russland. Koster 2-2500kr for og få alle vinduene sotet, og det gjøres skikkelig proft. De skjerer ut varmetrådene i bakruten :) vet ikke om de gjør det her til lands ? Siter Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod Toyota Hiace 2.4D 1989mod Lynx Rave 440/800 2006mod Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod Yamaha Phazer 480 1989mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 på min har de lagt nye varmetråder trur jeg de har iallefall gjort det SINSYKT bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg