JChE Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg var ute og kjørte her en dag, det var ca 20 blå ute, og jeg hadde varmeapparatet på full guffe, og ventet tålmodig på at det skulle bli menneskelig temperatur i kupeen. Så hører jeg plutselig et voldsomt rabalder, ala KLONK..DRRR.PAFF-RAKKETAKKERAKKKEDRRRR. :scared Jeg skvatt så jeg holdt på å kjøre av veien, og skrudde med en gang av vifta, og lyden forsvant. Jeg tenkte noe hadde løsna inni varmeapparatet, så jeg tenkte ikke noe mer over det.... Ei uke seinere, neste gang jeg skulle kjøre bilen, var lyden der fremdeles, men det gikk helt greit så lenge vifta sto på "1". Men når bilen ble varm, kom det en råtten eim fra varmeapparatet... dette måtte jeg sjekke opp i, så jeg skrudde ut vifta. da fant jeg dette: Denne krabaten hadde da blitt kraftig sentrifugert, og det var nok av blod og tarmer slynget rundt inni varmeapparatet! :puke Museår i år ja? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 ekkelt.. :) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Ja det kan man si! Jeg tok på meg gummihansker og skrubba viftehuset godt med aceton! Ble litt rusa inni bilen det første døgnet etterpå men.... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Ble litt rusa inni bilen det første døgnet etterpå men.... Haha :D Hvordan i steike kom musa seg opp der da? Du kan da iallefall skryte av at du har fått deg mus i bilen! Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Det lukter IKKE behagelig når sånt har satt seg fast i vifteanlegget!! Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg husker en gang pappa ble irritert på en fyr en gang på arbeid. Pappa og en kamerat gikk og kjøpte seg en pose reker som de spste i lunsjpausen, og så pakket de rekeskallene inni varmeapparatet til fyren. Det var slemt gjort men han fortjente det, for han var rett og slett udugelig, som jeg forsto på de. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaiven Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 æsj fy faen... tenk den lukta a! å fy f*** får frysninger oppåver ryggen jeg :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Haha :D Hvordan i steike kom musa seg opp der da? Du kan da iallefall skryte av at du har fått deg mus i bilen! er vel beste OT kommentaren EVER!! burde klistres. lo vel i 5 min før jeg klarte å skrive:P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 er vel beste OT kommentaren EVER!! burde klistres. lo vel i 5 min før jeg klarte å skrive:P Ironi? :op Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 hahaha:D aldri glist så mye som jeg så denne tråden nå.. :titties: Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ja hvordan den musa kom seg inn der, klarer jeg ikke å begripe... Men det lukta IKKE godt... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 er ikke bestandig musa gjør det ;) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 surmus! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Haha :D Hvordan i steike kom musa seg opp der da? Du kan da iallefall skryte av at du har fått deg mus i bilen! HHAHAHA!! Takk, det gjorde matte leksene litt morsommere. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Er ikke første gangen jeg har fått meg mus i bilen da :titties: Men dette var langt ifra så trivelig som det pleier å være... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg