Gå til innhold

Wonderbaum?

Ranger emnet


Vladdus

Anbefalte innlegg

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stars & Stripes

 

Har litt dårlig erfaring med Stars and Stripes. Vi kjøpt en slik da vi skrudde på en av jordebilene vi hadde for mange år siden. Dro av all plast, det endte med at to ung gutter ble litt svimle i hode og uggen i buggen. Den lukter noe jæv..lig kraftig. Vi måtte henge den i vognskulet for at vi skulle holde ut inne i verkstedet. hehe. Siden har jeg ikke kjøpt den. Lukta digg i starten, men lukta tok overhånd. hehe

 

Favoritten er nok Pina Colada.

Husker ikke helt, men sammen med en av de andre fancy wunderbaumene oser det hubbabubba i bilen.. hehe

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker very berry, pina colada, stars and stripes å strawberry.. men alikevel har jeg over 60 stykk i sierraen.. å d lukter av alt jeg eier å har.. men sånn er det i finnmark! jo mere baum jo mere street cred får du

Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen!

*Audi A4 TdiQ*

*King Cab 2.2 badass*solgt*

*Sierra 2.0 IS *søppel*

*arctic cat zl 500 *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjøre jeg rundt med en fresh blanding av Serregetti, Lime og Victory Lane... Anbefales ikke blah Måtte henge en baum på hvert sidespeil og kjøre i "frisk fart" opp okstan' for å lufte de ut :D.. gidder ikke det plastikk tullet :cool:

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Stars'n'stripes = Tivolilukt, sukkerspinn og tyggegummy

Den med fyrtårn = Vaskemaskin / vaskepulver (styr unna)

Persika = Fersken tror jeg, lukter iaff himmelsk!

Victory Lane = Gotherbaum, hvit og sort (styr unna)

Pina Colada = Ananas, lukter plastikk (ikke bruk peng på den)

Den klare favoritten er persika, kan eventuelt bruke Stars'n'stripes når

nesa begynner å bli ferskenfarget!.. WunderBaum erst wunderbar! (ikke klag på tysken please) =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stars'n'stripes = Tivolilukt, sukkerspinn og tyggegummy

Den med fyrtårn = Vaskemaskin / vaskepulver (styr unna)

Persika = Fersken tror jeg, lukter iaff himmelsk!

Victory Lane = Gotherbaum, hvit og sort (styr unna)

Pina Colada = Ananas, lukter plastikk (ikke bruk peng på den)

Den klare favoritten er persika, kan eventuelt bruke Stars'n'stripes når

nesa begynner å bli ferskenfarget!.. WunderBaum erst wunderbar! (ikke klag på tysken please) =p

 

Fælt så du har rota baki arkivet da!

 

Nå må jeg nesten sjekke hva jeg har skrevet her også. Hmm.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når jeg var liten sneip, brukte jeg alltid og sitte i framsetet sammen med mamma, og når hun gikk ut av bilen strekte jeg meg opp for og dra av plasten.. Hun ble like frustrert hver bidige gang, derfor det var så gøy :D (bare de grønne, for og holde til topicen)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt dårlig erfaring med Stars and Stripes. Vi kjøpt en slik da vi skrudde på en av jordebilene vi hadde for mange år siden. Dro av all plast, det endte med at to ung gutter ble litt svimle i hode og uggen i buggen. Den lukter noe jæv..lig kraftig. Vi måtte henge den i vognskulet for at vi skulle holde ut inne i verkstedet. hehe. Siden har jeg ikke kjøpt den. Lukta digg i starten, men lukta tok overhånd. hehe

 

Favoritten er nok Pina Colada.

Husker ikke helt, men sammen med en av de andre fancy wunderbaumene oser det hubbabubba i bilen.. hehe

 

 

Ja, vi kan jo ta en tur ut i vognskjulet... Og sjå litt på'n.

 

Fameous last words, eller eventuellt en replikk fra Flåklypa Grand Prix.

on topic: Har egentlig ikke sansen for WB, men MÅ jeg velge, så blir det Stars and Stripes. Forøvrig blir jeg nektet å henge WB i bilen av "hushjelpa", så vi får heller dusje en gang ekstra i halvåret...

*-87 Golf Deuce. "Syvsoveren"

 

Overraskende kvikk 1,8 K-Jet

 

JKM Golf-crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår