Gå til innhold

Wonderbaum?

Ranger emnet


Vladdus

Anbefalte innlegg

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bra du liker din egen lukt, for den kan kun en mor like! eller kanskje ikke hu en gang! du er sikkert en liten feit unge som kjører en møkk stygg audi med 1,6 liter motor!!!

 

Fy f***! sitter å ler som faen nå!

For det er utrolig mye bedre å lukte baum på 100-meters hold?

Jeg liker generelt ikke lukten av baum, finnest luftfriskere som er bedre!

Dessuten så er wunderbaum-luft + sigarettrøy veldig bra for helsa, om du har lyst på strupekreft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f***! sitter å ler som faen nå!

For det er utrolig mye bedre å lukte baum på 100-meters hold?

Jeg liker generelt ikke lukten av baum, finnest luftfriskere som er bedre!

Dessuten så er wunderbaum-luft + sigarettrøy veldig bra for helsa, om du har lyst på strupekreft!

 

ja, wh på 100 meter er MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYE MYEMYE MYE MYE MYE bedre en å lukte en feit unge som sandmo;)hahahahahah:D ikke ta det så jævlig ille da!

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

black classic, victory lane, norges baumen, jordgubb, apple, new car, water melon, og en som va syre farga i gul,blå eller no :tannløs:

 

men watermelon, jordgubb, black classic og victroy lane e mine favoritta :D

 

liker å ha baumsan min i speile(ment to be:))

 

men liker å bytte med å ha under ratte eller på hanken te hanskeromme.

 

men mener jeg har sett en med skinnlukt og andre go sorter :P

BMW E34 520i Excuetive

 

-X-BMW E36 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du liker din egen lukt, for den kan kun en mor like! eller kanskje ikke hu en gang! du er sikkert en liten feit unge som kjører en møkk stygg audi med 1,6 liter motor!!!

:hvaskjera

 

Eh, hallo??

 

Hva i allverden skal det være godt for å trakassere på den måten bare fordi han ikke liker wunderbaum i bilen?!

 

Jeg syns den uttalelsen der sa mye mer om deg enn den gjorde om han.. Så, da vet vi hvor vi har deg liksom.. :viske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår