Hauståker Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Er eigar av ein blå golf 4 med 1.6 liter motor. Bilen fungere godt den, men eg har eit par ting som eg lurerpå angåande bilen. NR1: Det ristar i rattet når eg bremsar. Dette skjer uavhengig av om eg har sommardekk eller vinterdekka på. Så eg trur ikkje det er noko gale med felgane, eller kan begge setta vere ubalanserte? Eg skifta bremseskiver og klossar framme for eit år sidan og då vart ristinga borte ei stund, men etter eit par månadar kom det tilbake. Nokon som veit noko om kva som kan vere grunn til ristinga? NR2: Det knirlar i passasjerdøra. Når eg køyrer over ein fartsdump, ei hole i vegen, eller køyrer i ein overgang til ein bratt bakke, så knirkar det i døra. Kva er det som gjer dette? Meget irriterande Håpar det er nokon som kan hjelpa meg med desse tinga :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 hvertfall problem nr en er at du burde balansere felgene, det er en ide;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Ristingen på rattet kan komme av rust på navet, da blir det borte en stund når du bytter skiver, for så å komme igjen..... ble navene gjort skikkelig rene når du byttet skivene? Har du prøvd å smøre opp døra? både hengsler og låsen..... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauståker Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Skiver og klossar ble bytta på VW verksted, så eg veit ikkje korleis det blei gjort. Har ikkje smurt døra, men det skal eg prøve å få gjort. Kva skal eg smørje med? grease? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Skiver og klossar ble bytta på VW verksted, så eg veit ikkje korleis det blei gjort. Har ikkje smurt døra, men det skal eg prøve å få gjort. Kva skal eg smørje med? grease? Hvis det rister når du bremser er det etter all sannsynlighet kast i bremseskivene. Om du kjører hardt, og bremser kraftig ned fra store hastigheter skjer dette med en gang på de små orginale bremseskivene... Ser skivene helt polert og blå-aktig ut når du ser på de? Det er et tegn på at de har vært veldig varme, og at de trolig har slått seg/blitt kast i de. Sikker på at det er i døra det knirker? Er vanligvis gummiforinger i understellet som knirker men... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 På golf 4 og passat har det vært endel knirk fra dørlåser, her skal det smøres i låskasse og på pinnen i åpningen, bruk gjerne noe tyntflytende med teflon... Du får kast i skivene foran lenge før de blir blå! og som sagt, det er veldig viktig at det er skikkelig rent på navet når de blir montert.... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 hmm.. skjønner at jeg må se på skivene mine nå.. hehe! kjøre forholdsvis hardt, så hardt man nå kan kjøre med 90 illsinte ponni-hester! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauståker Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Kan ikkje sei at skivene ser blå ut akkurat, men så er ikkje eg noko bilmekanikar. I fjor vinter hadde eg problem med at håndbremsen fraus fast, slik at eg måtte køyre litt før den gikk av. Då vart nok bremseskivene bak ganske så varme, slik at no ser dei ikkje så "nye" ut meir, men kan dette ha ein innverknda sidan det er bak. Elles takk for gode tips angåande døra som knirkar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Forstillingskontroll med ballansering av hjulene sier nå jeg, med mindre det er kast i skivene seff... Hadde samme problem før selv, men det ble borte ved forstillingskontrollen. Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Akkurat dette står det detaljert i Haynes-boka om hva som kan være årsaken.. Skal se om jeg ikke kan skrive det som står dær inn her i morra. Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauståker Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Ja det ville vore flott! Men eit spørsmål......kva for ei bok er denne Haynes-boka? ligg den på nettet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Haynes boka er en eksellent måte å få vite mer om bilen din på ;) (som en slags "bilen din" for dummies) kjempekjekk og er verdt penga... Selges vel på velassorterte bilrekvisitaforretninger og nettbokhandlere. Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauståker Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Er den å få på norsk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Nei, det nærmeste du kommer er svensk! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg