yngwieee Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Er det mulig å skru løs bakskjermene på -88 Opel Ascona 2.0i GT, eller er de sveiset fast i resten av karosseriet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 er nok sveiset fast du ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Hmm, får vel bare snurre igang vinkelsliperskiva, da :D Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Trodde at disse baksjermene var likt festet som på manta, da skal det bare være å lete i tronken etter to skruer og sku dem løs, før du drar av skjermen. Men hvis den er sveist så ville ivertfall jeg lagt til en patent slik at du kan skru av skjermen til et senere tidspunk, meget greit hvis det er noe' Må bere beklage var ikke helt 100% da jeg skrev dette innlegget, jeg tenkte på fangeren. Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Jeg ser jo tydelig kantene til bakskjermen. Kan hende at den bare er lakket/sparklet over, og dermed ser ut som den er helsveiset. Kanskje du har rett. :) "Tronken", er det hulrommet over hjulbuene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 tronken(trunken) er nok bagasjerommet... :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Ja, forsto det til slutt :) Fant forresten ingen skruer som satt fast i bakskjermen. Får ikke gjøre noe - blir sikkert litt ekstra arbeid, men resultatet blir akkurat like bra etter litt sveising og sliping. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg