Gå til innhold

Noe for alle som ikke har 1.6<

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

all 100 sonen i norge omtrent er jo like utenfor døra mi.. men det finnes ikke no kjipere enn og ligge og kjøre motorvei..

småveier med 80 sone der man må satse for og holde 100 er mye bedre(og mye mer egnet for kjerra mi)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

all 100 sonen i norge omtrent er jo like utenfor døra mi.. men det finnes ikke no kjipere enn og ligge og kjøre motorvei..

småveier med 80 sone der man må satse for og holde 100 er mye bedre(og mye mer egnet for kjerra mi)

 

Hva med 60 soner som en må slite med 110km/t a?? Er det noe for kjerra di???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

ååå ikke snakk a, det er enda bedre.. jo mer svinger jo mer gøy.. har faktisk budsjettert med at dette settet med goodyear F1 ikke holde mer enn såvidt ut sommern..

Å riktig... hehehehe Får si fra kan du få prøve deg mot en som liker å henge etter... 1,8, men det gjør ingenting om du kjører fra meg så lenge du venter en gang i mellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke klare å miste den engang jeg da !!

Ifløge denne lista her! 140 km/t på speedometeret mitt, er i real 133 km/t ! hahahahha !

 

Så ædabæda gutta

 

-- gormie

-- Esso, for folk på vei --

-- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull --

-- gm_q @ efnet , using ircN --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

hvor fant du den Marius kunne godt tenk meg å finne ut mye mer om dette. Bøter og andre farts grenser

 

det ligger link til den på filmen til loppa sin thread... ;) eller så kan du bruke søk funksjonen og søke etter 'lov' så ligger det i en tråd som heter ... hva har purken lov til osv... noe i den duren

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har heldigvis amerikansk sertifikat i tillegg til det Norske(utstedt av min føringsoffiser??!!?)...just in case

 

964C2 - ustoppelig kanskje, men langt fra udødelig!!

 

Drepte en Audi tidligere i uka, i min første og siste (??) kollisjon... fy f.. jeg hater de resterende urørte "dødstrekningene" på E18, i mitt tilfelle så hjalp det ikke med 3 sek avstand til bilen foran.

Hallo politikere, mine 49% i skatt og bilrelarte avgifter skal gå til veier og velferd for meg... ikke til Peres senteret og Mona Juul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår