sveigamekkar Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Jeg har en bulk på bilen min, som jeg gjerne vil rette. Den går nogså langt innover så den blir for stor til å sparkle, og problemet er at jeg ikke kan komme til på baksiden med ett verktøy, så jeg lurer på om det finnes noe verktøy som brukes til å dra et bulk ut fra utsiden av karosseriet? Hva brukes til å få bulken til å ikke smette inn igjen, varmer man opp metallet eller noe? Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Bruk punktsveiseapparat til å sveise fast en skive eller en plate, så drar/banker den ut med spesialverktøy. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrasjen Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hvis lakken ikke har sprukket kan du vaske bulken med tynner og lime fast en limpinne med varmelim. Dra i limpinnen og bulken kommer ut. Dra litt til og limpinnen løsner. Prøv igjen hvis bulken fortsatt er stor. Dette pleier å gi et greit resultat, men helt strøkent blir det bare hvis man sparkler og lakker ;) Limrestene varmer du med varmepistol og skrapes forsiktig vekk med en plastskrape eller liknende, vask med tynner til sutt og poler lett over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 eller ta harry metoden.slå den ut og sprak igjen Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Det går helt fint å dra denne bulken ut, men at den skal holde seg i denne posisjonen er en annen sak, er det noen som har ett svar på det? Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Multispot!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elpetrus Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Du kan bruke punktsveiseapparat å få dratt bulken ut med, mens du drar bulken utover bruker du en hammer og slår pent rundt området der bulken er. Da trur jeg bulken skal bli ute. Etter det tar du å sparkler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Multispot!! hehe for dem som har penger så er det greit. Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Multispot!! Hva er "multispot" for¨noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 En maskin som kan brukes til: Punktsveiser, krymping, utnapping osv. Alt i samme enhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg