Gå til innhold

Sommerbilder :)

Ranger emnet


TD POWER

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DSCN1166_.jpg

 

Ikke for å være frekk eller noe, men personlig synes jeg den var fetest slik. Med all respekt, den ble drit rå, og så veldig pent bygget ut, men personlig ville jeg droppet mye av plastikken..

 

Men den ble fin da :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner sommeren nå!! :(

 

Husker godt den dagen vi fikk ut motoren på LaStrada-prosjektet. Var så kos... mekke på Golfen i sol og varme. Nesten så vi kunne sprade rundt i bare skinnet.

 

DSC03598.jpg

 

DSC03600.jpg

 

Den skal bli ferdig denne sommeren ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gress-senk er juks, Lars.

senket.jpg

 

Sommerbilder av einsern min.. Vakke jeg som kjørte, da. :p

vaaler1.jpg

vaaler2.jpg

 

Alle bildene av toergolfen i sommer er stygge. Høy bil og grusomme felger.. :|

 

Har ett som er tatt etter senking, da..

gjoviks.jpg

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk eller noe, men personlig synes jeg den var fetest slik. Med all respekt, den ble drit rå, og så veldig pent bygget ut, men personlig ville jeg droppet mye av plastikken..

 

Men den ble fin da :)

Hehe..Går bra det:) Angret i ettertid at jeg la så mye penger i plastikken:( Pr dags dato ville jeg fått for skamsenk, brede felger og G60 bredding! Angrer bittert den dag idag at jeg ikke gjorde det..Menmen, er ikke stort jeg kan gjøre med det..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår