Gå til innhold

Utløp for agressjon - bulk i dør...

Ranger emnet


106s16

Anbefalte innlegg

Et lite tips er å parkere litt lengre borte på parkeringsplasser, på litt mindre atraktive plasser.

Har vært ute for det der med en annen bil før,så nå har jeg funnet ut det at om jeg blir nødt til å gå 50-100m. lengre er det bedre enå få en stor bulk i bilen.

Dama klager like jævli vær gang.. :rolleyes:

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest 426hemi

At folk blir sååå forbanna av en bulk i døra, synes jeg minner litt om en ellers totalt problemfri hverdag, i og med du kan svi av så mye tid, krefter å energi på noe som egentlig ikke betyr så mye.

 

Vel, skjønner du er sur og sånn, men allikevel, bekymrer meg å høre at folk sier de klikker over noe sånt (andre i tråden).

 

Ække så mye toleranse ute å går heller nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og dette er ikke en spøk? :D

huff, det hørtes stress ut!

Nope, spøker ikke :) Er ikke så mye stress da, man passerer jo bilen på venstre side når man forlater bilen... og fort gjort å knipse bildet av den på høyre side. Greit nok at jeg må gå en ekstra gang rundt bilen, men ser på det som trim :D

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg har hørt i dag! Så du hadde lissom ikke blitt forbanna hvis du hadde kommet tilbake til din bil og funnet ut at det var en svær bulk i døra etc. bare for at en eller annen jævel gir seg totalt faen?

Hiver meg på denne jeg, er det sånn at du 426hemi er eier en Am-Car (noe som framgår av ditt nick) å du opplever dette med din bil, så må du faan ikke komme her å påstå at du ikke hadde brydd deg om det!!! Da er det på tide å heise flagget bullshit

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk blir sååå forbanna av en bulk i døra, synes jeg minner litt om en ellers totalt problemfri hverdag, i og med du kan svi av så mye tid, krefter å energi på noe som egentlig ikke betyr så mye.

 

Vel, skjønner du er sur og sånn, men allikevel, bekymrer meg å høre at folk sier de klikker over noe sånt (andre i tråden).

 

Ække så mye toleranse ute å går heller nei....

 

Er DU overvettes glad for uforutsette utgifter, i noen-tusen-kroner-klassen? Er DU overvettes glad når folk ikke tar hensyn til DINE eiendeler som betyr litt for deg?

Det tviler jeg på...

 

Irritasjonsmomentet her er at andre folks give-a-damn holdning koster MEG penger jeg istede kunne betalt for å fikse badet, kjøpe god mat, gå på fylla, dra til syden, gi til SOS Barnebyer eller whatever... DET er utrolig irriterende! Bilen min er nemlig litt mer enn bare et hvilket som helst framkomstmiddel i mine øyne, og betyr dermed litt for meg. Dvs at den skal være i skikkelig stand til enhver tid. Da fastholder jeg meg retten til å være forbanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry OT!

Har dere noenganger sett på "kommune-biler";

slike som hjemmehjelpen og helsetjenesten farter rundt i?

Du skal faenme leite lenge etter mer oppbulka biler enn det..

Spesielt på dørene!

Parker derfor LANGT unna biler med helsetjeneste klistremerker på sidene eller tilsvarende! (Også lurt å parkere unna biler med oblatene på tverka, da disse sjåførene som regel ikke er helt på nett)

 

Synd med S'en forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry OT!

Har dere noenganger sett på "kommune-biler";

slike som hjemmehjelpen og helsetjenesten farter rundt i?

Du skal faenme leite lenge etter mer oppbulka biler enn det..

Spesielt på dørene!

Parker derfor LANGT unna biler med helsetjeneste klistremerker på sidene eller tilsvarende! (Også lurt å parkere unna biler med oblatene på tverka, da disse sjåførene som regel ikke er helt på nett)

 

Synd med S'en forresten!

 

Ja jeg har sett det.

Utpå her er det en vernet institusjon som jobber med narkomane og psykisk utviklingshemmede.

Det er for det meste folk fra andre steder enn nNorge som jober der.(europeere)

De er livsfarlige i trafikken,de stopper ikke på full stopp, og jeg tror ikke de vet hva vikeplikt er.

Barna til disse går på samme skole som søstra mi, så jeg har hatt god tid til å studere bilene dems.

Jeg kan skrive under på at det ikke er en cm. på en avbilene som ikke er bulkete eller ripete.

Det er helt ubeskrivelig sykt hvordan disse bilene ser ut.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Er DU overvettes glad for uforutsette utgifter, i noen-tusen-kroner-klassen? Er DU overvettes glad når folk ikke tar hensyn til DINE eiendeler som betyr litt for deg?

Det tviler jeg på...

 

Irritasjonsmomentet her er at andre folks give-a-damn holdning koster MEG penger jeg istede kunne betalt for å fikse badet, kjøpe god mat, gå på fylla, dra til syden, gi til SOS Barnebyer eller whatever... DET er utrolig irriterende! Bilen min er nemlig litt mer enn bare et hvilket som helst framkomstmiddel i mine øyne, og betyr dermed litt for meg. Dvs at den skal være i skikkelig stand til enhver tid. Da fastholder jeg meg retten til å være forbanna!

Ja, når jeg tenker meg om, så trekker jeg tilbake det jeg sa.

Kjipt at det skedde, men sånt kan skje desverre, legg det bak deg (prøv, selv om det ikke er lett), og tenk fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns utrolig synd på deg, det er jævlig irriterende at folk ikke kan si ifra når de skader andres ting. Og de som kommer å sier at bil bare er et fremkostmiddel kan ikke ha mye forståelse for andres eiendeler. For noen er bilen, hobbyen og kanskje eneste interessen de har. At noen bulker bilen min blir som om jeg skulle pisse i frimerkesamlinga til en eller annen samler. Eller tagge på bildene til en kunstner. Når jeg ser på et maleri så ser jeg et stykke papir med no farger på. Når en kunstner ser på bilen min, ser han kanskje en måte å komme seg til jobben på. Men jeg må respektere at bilder betyr mye for han, samtidig som han må respektere at bilen betyr mye for meg.

Alle kan jo være uheldige og bulke en bil, men man må jo for faen ta ansvar for det man har gjort. Skulle vært MYE strengere straff for å stikke av fra sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkere ved siden av nye pene biler.. Eierene av de er vel litt mere påpasselig med å smelle opp dører osv.. Bilen betyr gjerne mye for de også og tenker mere over det :) I motsetning til eiere av gamle vrak som ikke tenker noe over dette... Sånn generelt sett..:=)

[-]00 Golf IV GTI Exlusive

[-]91 BMW E36 318i

[x]97 Renault Megane RN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår