Gå til innhold

Radar+Blålys=lapplaus

Ranger emnet


silvergti

Anbefalte innlegg

Faen i helvette,hvorfor måtte jeg dra ut 4.giret akkuratt der....da måtte det selvfølgelig gå til helvette....

hadde ingen aning...

så en kar i vegen litt lenger bort,som vinker meg inn.. og sier "vi gjennomfører en radarkontroll vi"...

FAEN Å!!!! HELVETTE!

ble målt til 153 km/t i 80 sone. :(

godt de ikke fikk tatt meg i 180 som den går på 4.gir...

 

 

Førerkortet får jeg nok ikke se på lenge....Synd det å ha to golfer ståendes på gårdsplassen. en GTI 16v og et MK1 prosjekt,får i hvertfall litt å sysle med tiden fremover ..

16ven har jeg bestemt meg at den ikke skal bli lett å kjenne igjen når den kommer på vegen igjen... skal bli nytt look på den...

SÅ TIL DERE ANDRE,KJØR PENT,FUCK THE POLICE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sikkert han får så stor straff. dette er trosalt norge vi prater om. her gir dem straff etter det dem føler får .. er ikeno fast!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda.... Kjipt som pokker. Føler med deg, dette blir nok en straff som svir på pungen.

 

Helt utrolig at man i dette landet skal bli fengslet som en vanlig voldsmann for en slik bagatell. Ingen skade - ingen straff, men neida......

 

Kondolerer på det dypeste :(

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte purken i dag...visste ikke noe enda...

kan ta lang tid...

Har vaska kjerra utvendig / innvendig idag, skal jo snart avskilt'n,ikke no vits med skilter på biln uten å få brukt den...

da er det bare å begynne å skrue pån...

noen som har noen forslag på ny front? ny leppe osv??

har 2lykter nå + grillist fra mattig,slik brei... og brei leppe + 90.

har leita litt etter styling og lykter idag... fant noe..

*faen å.*

MEN PASS DERE ALLE SAMMEN,JEG VET ALLE ER HARDE PÅ GASSEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

Se det posetive i det det ble ny rekord:D :D :D

 

 

– Er 153 km/t. den høyeste målingen i dalen hittil i år?

– Ja, det er den. Tidligere i år tok vi en bilist i 140 km/t., sier Borge.

Rekord og rekord. Jaggu bra dem ikke står der hele tida sier nå jeg :rolleyes: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verkar hårt med straff i Norge??

Har kört fort några gånger jag med bl.a 185 på 70väg och vart stoppad av 2 st polisbilar.. Tur så kände far en av dem och han lät det passera!! Fick lite tillsägelse bara...

 

vart även stoppad för 190 på 90 väg av civil polis men även då fick ja tillsägelse!!

 

Polarn min körde 140 på 110 väg han fick böter 1000kr igentligen skulle de tagit kortet hans efter som det är en provtid på 2 år här i sverige och bryter man mot nån regel inom den tiden så tar de kortet utan att man får tillbaka det!! Han hade haft i 1,5 år så han hade tur att de var snälla!!

 

Själv har jag haft kortet nu i 5år så ja behöver inte vara så rädd annars hade det räkt att köra mot stop så hade kortet/lappen gått =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er prøvetid på 2 år i Norge også..hehe.. ja.. man er litt strenge på slik.. men jeg syns egentlig det er helt greit.. (joda,, jeg kjører for fort sjøl).. men er vel ting i sverige man er streng på også? eller åssen er det med sota vinduer der? eller øl? hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår