Gå til innhold

Politiet, hva gjør man hvis man blir tatt?

Ranger emnet


S-Audi

Anbefalte innlegg

Originally posted by c00p

Mitt råd til deg er at du må nekte uansett, så sant dem ikke har måling el. Jeg ble selv stoppa i 160 i 80 sona, jeg sa at jeg hadde kjørt i 90, ergo dem fikk ikke gjort noe. Men det er ikke å anbefalle å kjøre fort når man ikke har hatt lappen lengre en i et par uker.

 

 

 

jau, det er vel derfor du IKKE har lappen i dag det kompis....

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Shadow_iX

hehe (jeg gjør det selv jeg og, men med moderasjion - noen veier så kjører man pent uansett. ett par av de er Rv.4 og Rv.22 og E6)

 

 

Hmmm... trur nok det er flere veier du kan legge til på den lista, men det er vel i akershus du mener?

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

 

 

 

jau, det er vel derfor du IKKE har lappen i dag det kompis....

 

Jeg HAR lappen i dag, har aldri mista den.

Det er bare du som mister lappen hele tiden:op

- Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges

- (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod

- (X) MB 300E 88 mod

- (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod

- (X) VW golf 1.6 83 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xpert

 

Hvis du er litt smart holder du 110 i 80-sona,da ryker ikke lappen:o

 

 

Jau, suste forbi 3 biler på ei rett strekning mot bergen,

 

mmhhh

Der sto politiet rundt neste sving, hadde 110, ble målt til 106,

fikk 4000kr ibot -suuurt!!!!

 

Men mista no ikke lappen da : )

post-1349-13804851410766_thumb.jpg

Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant topic egentlig. Hvis det er noen som bryr seg, hvis du absolutt må kjøre 30 el. mer over fartsgrensa så sørg for at du vet hva du driver med. Det er ganske utrolige krefter i sving her! Sørg for at du ikke skremmer vannet av de som kommer i motgående. Det er unødvendig! Sørg for at du beregner god nok avstand. En ting til, skal du kjøre fort - sørg for at du har bil som takler det! Vit hva bilen din kan makte. Jeg trodde at jeg hadde en grei nok rask bil inntil den vinterdagen hvor bilen understyrte så brutalt at jeg havna i motgående og gjorde en 180. Da gikk det opp for meg at jeg hadde englevakt - hadde det kommet bil: Dødsens... Jeg endret kjørestil etter den dagen og perspektiv på livet.

 

Tenk på dine og de rundt deg i trafikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ghia4x4

Interessant topic egentlig. Hvis det er noen som bryr seg, hvis du absolutt må kjøre 30 el. mer over fartsgrensa så sørg for at du vet hva du driver med. Det er ganske utrolige krefter i sving her! Sørg for at du ikke skremmer vannet av de som kommer i motgående. Det er unødvendig! Sørg for at du beregner god nok avstand. En ting til, skal du kjøre fort - sørg for at du har bil som takler det! Vit hva bilen din kan makte. Jeg trodde at jeg hadde en grei nok rask bil inntil den vinterdagen hvor bilen understyrte så brutalt at jeg havna i motgående og gjorde en 180. Da gikk det opp for meg at jeg hadde englevakt - hadde det kommet bil: Dødsens... Jeg endret kjørestil etter den dagen og perspektiv på livet.

 

Tenk på dine og de rundt deg i trafikken.

 

veldig godt sakt akkuratt det der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ghia4x4

Interessant topic egentlig. Hvis det er noen som bryr seg, hvis du absolutt må kjøre 30 el. mer over fartsgrensa så sørg for at du vet hva du driver med. Det er ganske utrolige krefter i sving her! Sørg for at du ikke skremmer vannet av de som kommer i motgående. Det er unødvendig! Sørg for at du beregner god nok avstand. En ting til, skal du kjøre fort - sørg for at du har bil som takler det! Vit hva bilen din kan makte. Jeg trodde at jeg hadde en grei nok rask bil inntil den vinterdagen hvor bilen understyrte så brutalt at jeg havna i motgående og gjorde en 180. Da gikk det opp for meg at jeg hadde englevakt - hadde det kommet bil: Dødsens... Jeg endret kjørestil etter den dagen og perspektiv på livet.

 

Tenk på dine og de rundt deg i trafikken.

 

Opplevd akkurat det samme. 3. gangen jeg fikk en oppvekker. Kom 4 biler i mot i løpet av de neste par minutta mens jeg sto godt parkert oppå brøytekanten med en stygg bratt nedoverbakke på andre sida av den kanten.

 

Skjønner ikke helt hva som skjer, men tror det er no dritt i den derre "Tiden leger alle sår". Man tar det jævli forsiktig i noen måneder, så har man glemt alt...... Farlig det der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e helt enig i at folk bør ha kjenne bilen sin hvis de skal drive med råkjøring. Flate streknkingen på motorveien er jo en ting...

 

Har ikke noe imot folk som råkjører, så lenge de ikke plager andre unødvendig...Kjører ikke helt etter reglene selv hele tiden, men prøver å ikke la det gå ut over andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest enig i dem som ble sakt om at hvis man kjører i 150 i laser, er det liksågodt å gi på.

 

Lurer på hva min mangle på respekt for loven kommer av? Kanskje at jeg ikke får lov til å gjøre som jeg vill med min egen kropp, at Det alrig er hjelp å få når jeg først trenger det og at vi har en lokal sherif her på pygda som løper rundt i pyrsen med laser...

 

Uansett så...... ikke glem, ligg bredt! :D

tut tut bært bært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ghia4x4

Interessant topic egentlig. Hvis det er noen som bryr seg, hvis du absolutt må kjøre 30 el. mer over fartsgrensa så sørg for at du vet hva du driver med. Det er ganske utrolige krefter i sving her! Sørg for at du ikke skremmer vannet av de som kommer i motgående. Det er unødvendig! Sørg for at du beregner god nok avstand. En ting til, skal du kjøre fort - sørg for at du har bil som takler det! Vit hva bilen din kan makte. Jeg trodde at jeg hadde en grei nok rask bil inntil den vinterdagen hvor bilen understyrte så brutalt at jeg havna i motgående og gjorde en 180. Da gikk det opp for meg at jeg hadde englevakt - hadde det kommet bil: Dødsens... Jeg endret kjørestil etter den dagen og perspektiv på livet.

 

Tenk på dine og de rundt deg i trafikken.

 

Sånn litt utenfor det her kanskje..

Men hvordan klarer du å ta en 180 graders snurring med understyring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Da kan det jo ikke kalles annet enn brukerfeil.

 

 

-Unnskyld, men er alle disse bilene du har hatt? -eller alle du har sett?? : )

Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår