OrjanSem Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 hvem farge? syntes jo svar er konge på mercedes. men ingen som har en veldig fin svart farge da? å kanskje lakk koden? Takker for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 High Gloss Black er sinnsykt pent! :) Men jeg har ikke noe lakkode... Fant bilder av en 190E med den fargen. :) Vad tycks? Legg inn bilde av mercn din da. Ser som regel hva som passer når jeg ser bilen... :thumb P.S. Denne bilen er en italiener. :) Her finner du hjemmesiden dens! Ganske fet! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 skal lakkere min MB W124 300e i den farver over (Svart) måtte bare nevne det, "bil-Bror" :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanSem Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 ok,,,må ha en lakk kode da.. bilen er på verkstedet nå. skal bytte og bredde hjulbuene bak også ta noe rust før lakkering. men skal få tatt noen bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 ok,,,må ha en lakk kode da.. bilen er på verkstedet nå. skal bytte og bredde hjulbuene bak også ta noe rust før lakkering. men skal få tatt noen bilder 500 skjermer da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanSem Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 ja,men må ja noe å gjøre vettu.. da får jeg det sånn jeg vil ha det også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 har en kompis med akkurat samme merca som deg.. han har akkurat lakka den kokks-grå.. syns dette var pent jeg :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanSem Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 ja det er veldig fint det også,men jeg skal ha svart ;) noe veldig likt den mercedesen over her.. har noen lakk koder.. så skriv til meg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Tips: stikk til opel vw mazda etc. de har nesten alltid lakk-eksempler med lakk-koder :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanSem Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 må ha en kode nu!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg