lintho Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 kjøpte meg en audi a3 1997 modell for 2 dager siden og i dag lyser ABS lampa. Jeg hadde vært å vasket bilen i 10 minus grader på statoil 10 minutter før, kan dette ha noe med saken å gjøre. har hørt at smuss på sensorer kan være et problem, så fukt\is kan vel gjøre at sensoren sliter ? takk for svar ;> Siter Audi A3 1997 1.8 125hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 kontakten til abs'n? div el kontakter overalt på bilen vettu.. kan hende at det har kommet fukt inni dær, og evt fukt i sensor.. hvor du finner kontaktene og sånt, er jeg ikke sikker på i bilen din, men du kan dra på et merkeverksted å undersøke litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Alle audier er levert med at abs lampalyser. Det er standard. Det og airbag (på noen avmodellene) Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 haha... ikke verst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lintho Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 hehe :D viser seg at det er en pereodisk feil ;\ ble borte i mårrest, i matpausen var den tilbake, så forsvant den og nå er den der igjen :p Siter Audi A3 1997 1.8 125hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 it iz le sprængt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Skjedde for meg også en gang. "Restarta" bilen igjen og alt var som før =p Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg