Gå til innhold

Legg ut bilder fra "Gatebil on ice" her

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tøfft med bilder.. ble jo litt sen selv så glemte kamera i bilen.. noen som har av meg når jeg velta i breisladden med scooter??

 

Jeg har et par bilder av deg fra breisladden. Kan få lagt ut noe. Gjorde det vondt eller? :P

Stod på innerbanen når du kom flaksende! ;)

2008 Saab 93 1.8t BioPower

x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det samme, det gamle var trekt i carbon. som om det ikke var dyrt nok fra før???

 

Hvorfor sitter du på internett og skriver ting du ikke har kjennskap til og driter deg loddrett ut???

 

Det gamle innsuget hans var helstøpt i karbon, og det han har nå, er helt nytt på bilen, i magnesium, utlånt av meg.

 

Hilsen Fredrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par bilder av deg fra breisladden. Kan få lagt ut noe. Gjorde det vondt eller? :P

Stod på innerbanen når du kom flaksende! ;)

yodude neida.. gikk greit.. men kom kl 11 så måtte rett på scooteren hehe så kunne nok varmet noe bedre opp haha..men var sykt morro etterpå da :) så vil gjene se bilder ja.. :kiss

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

059.jpg

"Walkabout"Nils Wærstad med lyktepod

 

119.jpg

Pacecar her på forumet :)

 

Har mere bilder hvis det er av interesse

 

Mvh

 

CalibR

kule bilder..ikke meg der..sigmund der..he he nils rista bare på hode..glenn rodney,ville ikke prøve scooterne ..men en ting mente dem ..detta var sykt hehe

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøfft med bilder.. ble jo litt sen selv så glemte kamera i bilen.. noen som har av meg når jeg velta i breisladden med scooter??

 

Har et helt rått filmklipp fra velten! Var nesten litt redd for at du skulle treffe meg :drive2 sto en liten meter unna deg.

Men så veldig bra ut på film! Ikke jeg som har tapen nå så tar kanskje et par dager.

 

Har også 4 timer med film som må redigeres så det kommer kanskje mere film etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår