_LiFe_ Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 633 e i piteå jah.. Tenkte d kunne være dn i Älvsbyn sia d itje e så jævla langt unna.. nr.940 e engstrøm sin.. trur den e færdi nu.. hilsn adidas_ Siter Lotus Omega Nr 483 Omega MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Det sto en Omega ved Shell på Ra, rett utenfor Horten. Om dette er en Lotus vet jeg ikke helt, men tviler egentlig på det. Stod på det samme stedet hele tia.Har ikke sett den på et par mnd. nå. Det er denne som har stått på shell på ra en stund, riktig nok med lotus panser og vinge men dog kun en sliten 3000. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 skal ikkje være teknisk mulig å forveksle den med en lotus Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_LiFe_ Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike Lotus luft utslipp eller panser? Siter Lotus Omega Nr 483 Omega MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 faen opel omega er fæl lotus omega derimot..ganske fet opel ! Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 som om æ sku ha sagt d sjøll lars.. :P lotusomega en nåkka heilt anna enn de andre omega'an.... sætt en lotusomega attme en 3000, då ser man plusseli førsjelln.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Så fins: mantzel omega og omega evo som er endå råare enn omega lotusen og da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 mx5 rune kjører frisørbil.og han snakker om at omegan er fæl??? mantzel omegan er barskere en lotus omegan. evo er helt rå også. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Philip520 Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Det er denne som har stått på shell på ra en stund, riktig nok med lotus panser og vinge men dog kun en sliten 3000. Stemmer. Visste at det var 3000. Trodde bare kasnkje det var den trådstarter mente. Men vet du om det går en rød 3000 her også? Siter - 1989 BMW 520 - 1986 Audi 100 2.3 - 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djnick Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 den med lotusen med rødland racing merke på er fra kvinesdal og det er en som heter eivind rødland som eier den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 mx5 rune kjører frisørbil.og han snakker om at omegan er fæl??? mantzel omegan er barskere en lotus omegan. evo er helt rå også. Nå er det vel slik at det er lotus som har mest hk av de tre utgavene, selvom evo har størst motorvolum. Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Nå er det vel slik at det er lotus som har mest hk av de tre utgavene, selvom evo har størst motorvolum. jepp..... mantzel omegan har vel 273 hk ca... største evo'n oppimot 300.... og omega lotus 377.... evo'n og mantzelen har vel ingen turbo.... Men som sagt syns evo'n og mantzelen e mykje råare å sjå på... Og hovedpoenget med at eg nevnte det er at forstå seg påare meine at kun omega lotus e den opelen folk ville hatt, men så har dei ikkje minste peiling på ka slags opelar som fins.... Neste gong du diskutere opel med noken og nevne omega evo, er ikkje mange som har det minste peiling på ka det er for noke ein gong.... Og er enig i at denne karen oppe i tråden som kommenterte med den røde japsen har ein frisørbil som ikkje fins råare enn omega 3000... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Nå er det vel slik at det er lotus som har mest hk av de tre utgavene, selvom evo har størst motorvolum. Evo levertes med 3.0 fra opel og en 4.0 fra Irmishcer. jeg tror Lotusen har mest hester pga. av de to deilige garret t. turboene den har :)Jeg sier ikke at lotusen er stygg!!!vis du trodde det!!DRØMEBILEN MIN SIDEN JEG VAR 11år og det er 10år siden så.. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_84 Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Har sæ slik at Mantzel omega 4.0 24v har 272hk,Mantzel omega 4.0 12v 288hk,Evo500 3.0 24v har 230hk,Evo500 4.0 24v har 272hk og Lotus Omega 3.6 twin turbo har 377hk.. Så d e oppklart,mange ha forsjellie syn på dissa Omegaene, Mantzel'n har jo bodykitte tel Lotus Omega prototype,Evo500 har DTM kitte og Lotusen har selvfølgeli Lotus kit.. doh Personli er jeg fan av Lotusen,liker ikke Evo500 looken me monster bua og vinge.. Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Lotus Omega har ikke en Twin Turbo ,Den har en Bi Turbo.Det er forsjell. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg