Mute Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Bare lurer på om folk tilbringer mer tid i garasjen enn på nett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Framover kommer jeg til å tilbringe mer tid i garasjen (les: snøen bak huset) enn på nettet ja. Sitter og manner meg opp til å ribbe delebilen i bakgården. Heldigvis er det plussgrader :lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Tror vi er mest bak rattet jeg, og koser oss med våre komfortable, driftsikre kjøremaskiner. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanBoy Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Driftsikre kjøremaskiner ja... Jeg og har en Ford :???: Siter 1998 Nissan Primera GT x 1986 Ford Sierra 2.0L x 1991 Nissan 300 ZX TT x 1998 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mute Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Er bare jeg som kan sitte på bilforumet hele dag mens jeg er på jobb.. haha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 hmmm.... (tips: Trykk HER ) Ikke trykk der du.... Devil Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Er bare jeg som kan sitte på bilforumet hele dag mens jeg er på jobb.. haha :) Nei, du er ikke alene :P Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mute Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 syns bare det ikke var det helt store "trykket" inn på Ford forumet her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Sant det, vi har ikke slike biler som det bare er problemer med, og hvis det er så fikser vi det, sier vi. Bare se hvor mange det er i f. eks. VAG-foraene Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mute Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Sant det, vi har ikke slike biler som det bare er problemer med, og hvis det er så fikser vi det, sier vi. Bare se hvor mange det er i f. eks. VAG-foraene hehe.. en av grunnene til at jeg valgte Ford og ikke VW GOLF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Blir for dumt å si at VW er dårlig fordi det er forholdvis bra aktivitet på VW-folket her inne. Det finnes en del VW entusiaster her som drar i gang noen bra prosjekter. Har til gode å se like aktive, og interessante tråder som involverer Ford her inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Grunnen til at det er lite aktivitet her inne er at vi har et mye bedre alternativ når vi skal snakke om Ford på nettet. *ser på signaturen sin* :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Blir for dumt å si at VW er dårlig fordi det er forholdvis bra aktivitet på VW-folket her inne. Det finnes en del VW entusiaster her som drar i gang noen bra prosjekter. Har til gode å se like aktive, og interessante tråder som involverer Ford her inne. Litt skråblikk her da... Men da jeg gikk på VK.II bil, så var det vel stortsett Golf og div gamle toyotaer som gikk igjen... Var det noen som sa at Toyota var driftsikkert, joa, når du må renske pluggene 3 ganger i uka pg en ventl som ingen har hørt om igasseren så er det vel det.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Fix or repair daily, sier seg vel selv at de er mere i garasjen da... har jo ikke tid til å sitte på nett når de må fikse småting for å i det heletatt komme seg på jobb dagen etter ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Uansett bil så tror jeg at de fleste feil er selvforskyldt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg