Gå til innhold

Det feteste bil-bildet DU har tatt (Ikke MMS bilder!)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Min mening om hva som er et bra bilbilde, er at det ikke nødvendigvis er BILEN som er så bra eller fet osv, men selve HELHETEN i bildet :) Selvsagt kan ulike vinkler osv være avgjørende også, men jeg liker bilder som leker litt med symmetri, lys og ikke minst farger. Et bilde av en felg med store bremseskiver innenfor kan hvem som helst ta liksom, no offense ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vag-tan-klan: du har urettferdig bra optikk! ;) Lyset, fargene og skarpheten i det første bildet der er helt vanvittig. MEN om den bilen ikke står parkert slik det ser ut (snakker fortsatt om bilde nr 1), så har du litt lukkertid å jobbe med. ;)

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg er de beste bildene jeg har tatt så langt i min amatør fotokarriere, kamera som er brukt, HP photosmart M525.

Gjerne posetive / negative komentarer Og ja har blitt hekta svart/hvit funksjonene på kamera ,synes bildene tar seg bedre ut i den kuløren hehe

 

 

 

 

 

a68ca41f6ee15eb58c625a1fa6c000b5.jpg

 

a9043a0b41915aec28d7f38c0db637fd.jpg

 

916c4ffddad61d5564ef203e670efdc2.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg er de beste bildene jeg har tatt så langt i min amatør fotokarriere, kamera som er brukt, HP photosmart M525.

Gjerne posetive / negative komentarer Og ja har blitt hekta svart/hvit funksjonene på kamera ,synes bildene tar seg bedre ut i den kuløren hehe

 

 

 

 

 

a68ca41f6ee15eb58c625a1fa6c000b5.jpg

 

a9043a0b41915aec28d7f38c0db637fd.jpg

 

916c4ffddad61d5564ef203e670efdc2.jpg

 

Dette blei mye bedre enn mye av det andre du har tatt tidligere ;)

fortsetter du i denne gata så blir det bra toppers.

 

bra bilder

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint at man prøver å spice opp bildene, men jeg synes bilder som dette:

http://www.kustoms.no/PIC/IMG_5852.JPG blir litt meningsløst.

Greit det gir en dybde effekt i bildet, men det blir jo veldig rotete pluss at det er kabel trommler på hyllene bortover...

Mens ser man på dette bildet:

http://img397.imageshack.us/img397/8338/bilde119omgjort11litegx0.jpg

så blir det en helt annen sak, da det for det første er "synkront" gjerde som gir den dybde effekten, pluss at det blir veldig bra lys stemning i bildet også, en anelse fartsfølelse.

Er ikke noen fotoguru jeg altså..

 

La meg bare se om jeg tok det riktig, du mener at "en anelse fartsfølelse" er bra for ett poseringsbilde ?

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg er de beste bildene jeg har tatt så langt i min amatør fotokarriere, kamera som er brukt, HP photosmart M525.

Gjerne posetive / negative komentarer Og ja har blitt hekta svart/hvit funksjonene på kamera ,synes bildene tar seg bedre ut i den kuløren hehe

 

 

Her må jeg si du fanget oppmerksomheten min lett!

Meget pene bilder :)

 

*lagre på pcen *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten bil, stooor bakgrunn :D Jeg er veldig fornøyd med hvordan skiltet, og deler av fronten ble belyst, og at fargene i bakgrunnen går igjen i bilen.

DSC_9942_800.jpg?t=1169070252

 

Jeg likte kvaliteten på dette bildet godt, og alt som har noe med farger, kontrast osv. Alt av det var perfekt!

Det eneste jeg ikke likte var at bildet var for kappet på sidene, synes bilen ble på en måte pressa!

Ellers nydelig bilde :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår