Gå til innhold

Anlegget slo seg av.

Ranger emnet


Bravo96

Anbefalte innlegg

Fikk innstallert anlegget i går hos forhandler med kicker forsterker, kicker bass og 4 høytalere foran. ( 2 i døra, 2 på dasjbordet )

 

Men akkurat for 30 minutter siden, da jeg skulle kjøre opp anlegget så klart på vei hjem, sa det plutselig schhhhhhh, så ble bassen helt borte og jeg hørte kun lyden fra høytalerne foran. Skrudde av og på bilen når jeg kom hjem, og nå er lyden i alle mine høytalere foran borte, mens bassen er den eneste som dunker, uten at jeg hører musikken.

Kjører jeg opp volumet litt, kommer det et lite schhh igjen, så forsvinner bassen, men kommer tilbake.

 

Hva er galt?? damndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår