Gå til innhold

Selges: 2 turboer

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge to turboer, brukt, i god stand, avhengig av hva noen her vil gi for de.

En stk. 1986 modell KKK K26/6 (u/WG) (flower med god virkningsgrad 270 HK, kan presses til max på 350, men da med dårlig virkningsgrad).

En stk. 1987 modell AiResearch T03 (også kjent som Garrett pr. dags dato) ( (m./IWG) (flower med god virkningsgrad godt oppmot 300 hk)

Gi bud, PM

Vil i tillegg selge to intercoolere. En til original Porsche 944 turbo, og denne flower nok til 300 hester uten å gi noe trykkfall, men tåler noe mer. Den andre er en Audi/VAG-cooler med 3" utgang og inngang. Ukjent til hvilken motor, men ved interesse kan mer informasjon skaffes om begge.

S.C.E.

'76 924, '82 944 RS, '87 951, '01 Viper GTS, '94 855 T5, '04 307 HDi, '99 V40 TDI, x 20 stk med forskjellige merker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Pris på T03 er ikke noe jeg har bestemt meg for, men fikk et bud på 800 kr inkludert frakt for den. Noen som vil gi mer?

Kan få tatt litt bilder i morgen, så da kan dere få bilder i morgen kveld. Hmm, veit ikke om den AiResearch turboen heter noe mer enn det der gitt. Er det AR-forhold du lurer på? Har ikke noe mer info enn det som står i grunn. Noe spesielt du lurer på? IWG betyr integrert wastegate.

944 turbo cooleren er litt spesielt utformet, men kan poste bilder av alt sammen i morgen.

S.C.E.

'76 924, '82 944 RS, '87 951, '01 Viper GTS, '94 855 T5, '04 307 HDi, '99 V40 TDI, x 20 stk med forskjellige merker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000for turbo

Hvilken?

Forresten, den KKK-turboen har også mulighet for vannavkjølt opplagring, og tilkoblinger til dette sitter på turboen. Det er også original 944 turbo downpipe på den. Wastegaten skal ha en ventil på 38 mm har jeg fått opplyst (ikke sjekket det). Intercoolerne: Audi har 5,2 kubikkdesimeter volum, mens den har 6,2 dm^2 overflate. Porsche sin har volum 7,8 dm^3, og 6,0 dm^2 overflate.

Bildene jeg prøvde å la ut fungerte ikke, så jeg må finne et annet sted å få lastet opp bilder, noen som har litt plass til overs?

S.C.E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider