Kong-Erik J Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Ja helt enig:) Som i filmen hadde det vært morro og sett en Allroad og en Evo eller Sti side om side opp en slalombakke:) Så hvis noen med disse bilene i Oslo/Akershus område stiller med bilene sine skal jeg ordne bakken å kjøre i. Har kontakter innen alpin sporten:) Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evil Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Hadde jeg vært på fastlandet så skulle jeg stilt opp med min... Kan høre med en som har en s3 her oppe om vi kan ta en vinter test... siden vi ikke har noen alpin bakke må dere komme opp med et alternativt forslag jeg kan tilby ham... Edit: Vi har alpinbakke men ikke noe som biler kan kjøre i... - Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684 - Død EVO IX -06 GSR Ride EVO IX with pride... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 siden vi ikke har noen alpin bakke må dere komme opp med et alternativt forslag jeg kan tilby ham... Bind fast bilene med hverandre i hekken, kjør i hver deres retning og finn ut hvem som ender opp med å taue hvem. Passelig harry, og sunt for drivverket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Sku gladelig stilt opp om jeg bodde nærmere.. Hva er vel bedre enn å tape mot en liten søt sommerbil? :D Vi får legge litt penger i potten siden du er så sikker på å vinne.. Har nok av cash jeg. Kanskje det motiverer deg til å komme nedover å prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Som du ser av min forrige post i denne tråden er jeg ikke sikker på å vinne, men jeg skulle gladelig gjort et forsøk:) Og hadde jeg mot alle odds vunnet ville det vært premie nok for meg. -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Kan ikke bare denne tråden dø??? - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Bare å la være klikke innom tråden det, hvis den plager deg? -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Som du ser av min forrige post i denne tråden er jeg ikke sikker på å vinne' date=' men jeg skulle gladelig gjort et forsøk:) Og hadde jeg mot alle odds vunnet ville det vært premie nok for meg.[/quote'] jaja. om du ombestemmer deg så er jeg villig til å legge 5 lapper på bordet. Så får vi se om audi understyrer ut av svingen når jeg kjører den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Bare å la være klikke innom tråden det' date=' hvis den plager deg?[/quote'] Klart, bare snu ryggen til at du og andre ødelegger enda en tråd.. Hva med å drite i å ødelegge tråder med forslag til kappkjøring, beskyldninger om juks osvosvosvosv.. - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Klart, bare snu ryggen til at du og andre ødelegger enda en tråd..Hva med å drite i å ødelegge tråder med forslag til kappkjøring, beskyldninger om juks osvosvosvosv.. Hvem tråd på 12 sider har noensinne forholdt seg til topic? Det skjer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Hvem tråd på 12 sider har noensinne forholdt seg til topic? Det skjer ikke Med slike holdninger er det ikke rart det aldri skjer heller.. Ta utfordringer og annet på pm, så kan de som vil diskutere Quattro vs annen 4x4 gjøre det på en saklig måte.. - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Som du ser av min forrige post i denne tråden er jeg ikke sikker på å vinne' date=' men jeg skulle gladelig gjort et forsøk:) Og hadde jeg mot alle odds vunnet ville det vært premie nok for meg.[/quote'] Du har nok ikke en sjangs. Skjønner du ikke det. Du og denna MR2`n. Du kommer bare til å snurre. Med engang du i det hele tatt er nær gassen i svingen så kommer bilen din til å snurre. da er det bedre med quattro hvor man faktisk er nødt til å bruke gassen for å komme seg rundt svingen. Lenge leve framtung bil med dårlig 4wd system. Men da kan vi oppsummere hittil: Audi understyrer, er fram tung, man kan ikke drifte med den (det var kjipt :lol ) og Audi er møkka. få høre noe annet om Audi som ikke er blitt sagt enda. Begynner å bli gammelt nytt nå :popcorn Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Med slike holdninger er det ikke rart det aldri skjer heller..Ta utfordringer og annet på pm, så kan de som vil diskutere Quattro vs annen 4x4 gjøre det på en saklig måte.. du er jo med på å spore av tråden du og nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 du er jo med på å spore av tråden du og nå. Blablabla - Ro ro til fiskeskjær - post rapportert Jeg likte denne tråden før den sporet helt av... - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Blablabla - Ro ro til fiskeskjær - post rapportert Jeg likte denne tråden før den sporet helt av... Se din egen signatur takk! Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg