buljong Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 noen som har noen smarte løsninger for plassering av forsterker? står parkert på gaten i oslo og er ikke så veldig gira på å reklamere for anlegget mitt, så en litt "gjemt/skult" plassering er ikke å kimse av... forsterkeren skal forøvrig drive høytalere i alle fire dører... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Mulig jeg foreslår noe rart nå, men hva med bagasjerommet? :cocain: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGolf Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Mitt råd er å ikke gjemme den alt for godt, ettersom min forsterker tok fyr her om dagen :eek: Grunnen til at det gikk så godt var at jeg ikke hadde hatt gidda å gjemme den mellom seteryggen å sub kassen (som egentlig var planen).. Så det var bare å t tak å rive ut hele dritten Devil Siter 93`Golf3 "Sad Look" 89`Audi Coupe. Felles prosjekt. 86`Golf2 1600Bullit. X 79`T2. Camping powah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Skru den fast i seteryggen ellerno..? Da står den ikke i veien for det som er i bagasjerommet heller. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooolman Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Jeg har basskasse og da har jeg festa begge forsterkerne mine bak på denne, veldig greit. Men for deg som tydeligvis ikke har det så kan du jo bare lage til en sponplate der du fester den også fester den i bagasjerommet eller noe. Når jeg ikke hadde basskasse så hadde jeg en sånn gummimatte i bagasjerommet også lå forsterkeren bare løst der, ikke noe proff løsning akuratt men.. hehe Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Ta den under hattehylla om du har det :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Som tidligere nevnt, når den er gjemt bort er det noe dritt med tanke på brann. Det er sikkert mulig å legge den under baksetene, men da vil den trolig bli J**lig varm, sammtidig som den er utsatt når det sitter folk å humper baki der. Under hattehylla, eller inntill baksetet er nok det beste. Bruk evt Torx skruer til å feste den, ikke så lett å få den med seg da, men det finner dem jo ut etter innbrudd da, så de skadene ville du jo evt. fått uansett... Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impy Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Eg har mine festet i seteryggen.. den til høgtallerene er på den enkle sete ryggen og den til subbane på den 2 seter ryggen.. bare husk å ha litt mellomrom mellom subben og sete ryggen, så dei får puste litt.. Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kfk_sorenso Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Noen som har prøvd å bygge inn subber i reservehjul-rommet?. og ha forsterker på baksiden av sentrallåspumpa sin?. Ser veldig elegant ut å ha de skjult mest mulig der. Siter --------------------------------------------------- 1994 VW Golf 3 2,0 GL stasjonsvogn (x) 1988 VW Golf 2 (x) 1984 VW Passat (x) 1986 VW Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buljong Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 takker for svar! Har ikke helt bestemt meg for hva jeg går for enda, men det skal i allefall være gjemt!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=104814 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 fest med popnagler Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 takker for svar! Har ikke helt bestemt meg for hva jeg går for enda, men det skal i allefall være gjemt!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=104814 Bare spander på den en vifte eller to så den slipper å bli overhetet... Og gi den litt luft rundt seg, ikke helt tettpakka... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg